تبیان، دستیار زندگی
شد نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی خواهدشد. به گزارش خبرنگار مهر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سال گذشته در شرایطی با حضور پنج عضو تشکیل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جانشین محمد مایلی کهن مشخص شد


نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی خواهدشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سال گذشته در شرایطی با حضور پنج عضو تشکیل شد که در همان آغاز کار محمد مایلی کهن به عنوان یکی از اعضا از سمت خود کناره گیری کرد و تاکنون جانشینی برای او معرفی نشده است.

به همین خاطر با پیشنهاد علی سعید لو معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع این باشگاه ، قرار است طی روزهای آینده شکرالله عطارزاده به عنوان عضو پنجم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و جانشین محمد مایلی کهن معرفی شود.

عطارزاده که در حال حاضر نماینده مردم بوشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی است از چند هفته پیش فعالیت های غیر رسمی اش را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و حتی در دیدار این تیم برابر استقلال نیز به همراه محمد حسن انصاریفرد با حضور در ورزشگاه آزادی تهران شاهد پیروزی سرخپوشان در دربی 61 بوده است.