تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی متقاضی ثبت نام و شركت در آزمون سراسری برای دوره های روزانه ، نوبت دوم (شبانه )، نیمه حضوری، مجازی، دانشگاه فرهنگیان و پردیس خودگردان دانشگاهها و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درخصوص داوطلبان متقاضی ثبت نام و شركت در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1394 دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی و دانشگاه آزاد اسلامی مشمول اعمال سوابق تحصیلی

پیرو اطلاعیه مورخ 7/11/93 بدین‌ وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری‌ برای‌ دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، دانشگاه فرهنگیان و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ سال 1394 و نیز متقاضیان تحصیل در آن دسته از  كد رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی كه پذیرش در رشته های مذكور بر اساس آزمون صورت می پذیرد می‌رساند با توجه به اینكه ثبت نام در آزمون فوق الذكر منحصراً در یك مرحله ( از تاریخ 19/11/93 لغایت 28/11/93) انجام می شود لازم است نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام نمایند.

1- مراجعه به سایت اینترنتی وزارت آموزش و پرورش به آدرس: http://dipcode.medu.ir برای دریافت كد سوابق تحصیلی (اطلاعات دانش‌آموزی برای داوطلبان مشمول احتساب سوابق تحصیلی، شامل دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 93 با عنوان  رشته های تحصیلی ریاضی فیزیك، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی). لازم به توضیح است سایت مذكور درحال حاضر فعال می باشد.

2- داوطلبانی كه موفق به مشاهده و دریافت كد سوابق تحصیلی نمی‌باشند ضروری است از طریق سامانه فوق (http://dipcode.medu.ir)  مشكل خود را در رابطه با عدم مشاهده سوابق تحصیلی، به بصورت الكترونیكی به منطقه اخذ دیپلم خود اعلام نمایند. همچنین داوطلبان درصورت ضرورت می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ دیپلم نسبت به رفع اشكال و دریافت كد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند.

3- داوطلبانی كه به هر دلیل تا پایان مهلت ثبت‌نام، موفق به دریافت كد سوابق تحصیلی خود نشوند، به هیچ وجه امكان ثبت نام از این دسته از داوطلبان وجود نخواهد داشت.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تجمیع و تنظیم: علی سرمدی