تبیان، دستیار زندگی
از دانش آموزان تهرانی حائز مقام های اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب تقدیر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از دانش آموزان ورزشکار مدال‌آور تهرانی تجلیل شد.

از دانش آموزان ورزشکار مدال‌آور تهرانی تجلیل شد


از دانش آموزان تهرانی حائز مقام های اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب تقدیر شد.


احمد سیدکریمی، رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص مسابقات کشوری سال 93 اظهار داشت: امسال هم طبق روال چند سال اخیر دانش آموزان شهر تهران موفق شدند از میان 49 تیم (از استان های سراسر کشور) با کسب مجموعا 2781 امتیاز، رتبه نخست کشوری را در مسابقات ورزشی دانش آموزی کسب کنند.

وی افزود: ما امسال از میان دانش آموزان دختر مدارس تهران 11 مقام اول تا سومی و از میان دانش آموزان پسر 15 مقام اول تا سومی داشتیم که عضو تیم های بدمینتون، شنا، دوومیدانی، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک و هندبال در مقاطع ابتدایی و متوسطه بودند. همچنین 8 نفر مدال آور انفرادی حضور داشتند که همگی این افراد امسال در 25 رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام شده بودند.

ما امسال از میان دانش آموزان دختر مدارس تهران 11 مقام اول تا سومی و از میان دانش آموزان پسر 15 مقام اول تا سومی داشتیم که عضو تیم های بدمینتون، شنا، دوومیدانی، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک و هندبال در مقاطع ابتدایی و متوسطه بودند. همچنین 8 نفر مدال آور انفرادی حضور داشتند که همگی این افراد امسال در 25 رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام شده بودند.

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه به امتیازاتی که تیم های دانش آموزی شهر تهران در این سطح از مسابقات کسب کردند اشاره کرد و گفت: در مقطع ابتدایی دانش آموزان دختر 819 امتیاز و دانش آموزان پسر 463 امتیاز و در مقطع متوسطه دانش آموزان دختر 1021 و دانش آموزان پسر 478 امتیاز در رشته های مختلف کسب کردند. مجموع این امتیازات 2781 امتیاز شد که شهر تهران را به مقام قهرمانی کل کشور رساند. استان فارس با کسب مجموعا 1592 امتیاز به مقام دوم رسید و استان اصفهان با کسب 1584 امتیاز حائز رتبه سوم کشوری در مسابقات دانش آموزی شد.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان