تبیان، دستیار زندگی
مدت تیم ملی به باشگاه ها صدمه می زند كارشناس فوتبال كشور اردوهای دراز مدت تیم ملی را باعث صدمه پذیری ِ روحیات بازیكنان حاضر در اردو دانست. امیرحاج رضایی درگفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) با اشاره به تداخل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر حاج رضایی:

اردوهی بلند مدت تیم ملی به باشگاه ها صدمه می زند

كارشناس فوتبال كشور اردوهای دراز مدت تیم ملی را باعث صدمه پذیری ِ روحیات بازیكنان حاضر در اردو دانست.

امیرحاج رضایی درگفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) با اشاره به تداخل اردوی تیم ملی با برنامه های آماده سازی باشگاه ها تصریح كرد: برگزاری اردوهای درازمدت برای مسابقات كم اهمیت موجب لطمه پذیری فوتبال باشگاهی كشور در دوران آماده سازی می شود و اثرات خوبی برای آن  ندارد.

وی افزود: تیم هایی كه برای مسابقات آسیایی ِ فصل آینده لیگ برتر آماده می شوند برنامه های منسجم وهمه جانبه ای در زمان آماده سازی دارند كه اگر تمام نفرات خود را دراین زمان به همراه نداشته باشند، انسجام تیمی آنها از بین می رود.

وی ادامه داد : تركیب تیم های باشگاهی تا حدودی مشخص شده و در فصل نقل و انتقالات باشگاه ها ، بسیار زحمت كشیده اند كه بازیكنان مورد نظر خود را جذب كنند. نباید اردوهای تیم ملی به روند حركتی باشگاهی صدمه وارد كند.

این كارشناس فوتبال كشور، اردوهای درازمدت تیم ملی را باعث خدشه وارد شدن به روحیات بازیكنان ایرانی دانست و خاطر نشان كرد: به دلیل روحیات خاص بازیكنان ایرانی تمرینات و اردوهای دراز مدت تیم ملی اثر منفی روی آنها می گذارد وباعث كاهش توان جسمانی بازیكنان ملی می شود.

حاج رضایی در پایان به مربیان تیم ملی توصیه كرد كه در جلسات هم اندیشی با مربیان باشگاهی در جهت همكاری بیش از پیش تیم ملی و باشگاهی تلاش كنند.