تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ زنی در پی برخورد با اتوبوس شهری در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و طالقانی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرگ زنی در برخورد با BRT

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ زنی در پی برخورد با اتوبوس شهری در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و طالقانی خبر داد.

فرآوری: زهرا حسینی - بخش اجتماعی تبیان
تصادف

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در ساعت 7:5 صبح امروز حادثه برخورد اتوبوس با عابر پیاده به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی عوامل اورژانس را به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و خیابان طالقانی اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، اظهار کرد: پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد که زنی حین عبور از عرض خیابان با اتوبوس در حال حرکت در خط ویژه اتوبوس‌های تندروی مسیر راه‌آهن میدان تجریش برخورده و به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه به علت شدت جراحات وارده و میزان بالای آسیب‌دیدگی امکان شناسایی هویت این زن وجود نداشت، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

در این حادثه 50 درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو 50 درصد مقصر است

همچنین معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت:در این حادثه تصادف 50 درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو 50 درصد مقصر است.

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تشریح جزئیات تصادف امروز صبح تهران پرداخت و اظهار داشت: تصادف در ساعت7 صبح در تقاطع ولیعصر- طالقانی رخ داد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در این حادثه خانمی 47 ساله در هنگام چراغ قرمز عابر در حال عبور از خط عابر پیاده بود که اتوبوس با وی تصادف می‌کند که در برخورد اولیه اتفاق خاصی نمی‌افتد چرا که عابر از جلوی اتوبوس رد می‌شود و در ادامه به لبه گلگیر برخورد می‌کند اما متاسفانه در ادامه به دلیل عدم توجه کافی راننده، چرخ عقب اتوبوس از روی وی رد می‌شود که منجر به کشته شدن عابر پیاده می‌‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در این حادثه 50 درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو 50 درصد مقصر است.

سرهنگ حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد سرعت اتوبوس گفت: فیلم‌های موجود در سر صحنه بازبینی شد و سرعت اتوبوس مجاز تشخیص داده شد.


منبع : ایسنا / فارس