تبیان، دستیار زندگی
سرمربی استقلال گفت: «بند ساعت برای یکسری شده ملی و ما شده ایم خائن؟ آمده اند این مساوی با عراق را مثل زدن 6 گل به کره جلوه داده اند چون میکروفون و قلم دست شان است. به شعور مردم توهین نکنید.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله دوباره قلعه نویی به کی روش


سرمربی استقلال گفت: «بند ساعت برای یکسری شده ملی و ما شده ایم خائن؟ آمده اند این مساوی با عراق را مثل زدن 6 گل به کره جلوه داده اند چون میکروفون و قلم دست شان است. به شعور مردم توهین نکنید.»

امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو جوان در خصوص بازی امروز مقابل پیکان اظهار داشت: «برای ما هر بازی حکم فینال را دارد زیرا شرایط بالای جدول شرایط سختی است و تیم ها به هم نزدیک هستند. با یک مساوی یک تیم پایین می آید و با یک برد بالا می رود.»

قلعه نویی

وی ادامه داد: «بعد از آن دوران که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم، حالا به یک آرامش رسیده ایم که از بازیکنانم بابت این اتفاق تشکر می کنم. به نظرم بازیکنان به ذهنیت خوبی رسیده اند. در نیم فصل اول نیز یکسری مشکلات رفتاری داشتیم که در روند ما تاثیرگذار بود اما الان محیط خوبی ایجاد شده است. جا دارد از بازیکنان قدیمی تیم مثل عنایتی، طالب لو، صادقی، حیدری، عمران زاده و بقیه که قدیمی هستند، تشکر کنم.»

سرمربی استقلال همچنین تصریح کرد: «بعد از آن دورانی که نتایج بدی گرفتیم، در بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم. البته هر 2 تیم یعنی سایپا و سایپا که مقابل ما بازنده شدند، تیم های خوبی بودند و تاکتیکی بازی کردند. خدا را شکر می کنم که توانستیم ببریم و شرایطمان در جدول بهتر شده است و به یک آرامش هم رسیده ایم.»

وی درباره حاشیه های کرار جاسم همچنین عنوان کرد: «البته به غیر از این بازی و بازی با تراکتورسازی کرار در خدمت تیم بود و خوب بازی کرد. در این بازی رفتار خوبی نداشت و من از فغانی عذرخواهی می کنم. با اینکه او تازه هم از استرالیا بازگشته بود، شرایط خوبی داشت اما ای کاش مدیریتی که در جام ملت ها داشت را در این بازی هم می کرد. کاش خیلی زود کارت زرد اول را پایین نمی آورد. من با چند کارشناس هم صحبت کردم. او می توانست کمی مکس کند و کارت زرد اول را پایین نیاورد، آن موقع نیازی به اخراج هم نبود. در نهایت جاسم باید تغییر رفتار بدهد. دیروز هم کمیته انضباطی تشکیل شده است و درباره او تصمیم گیری می کند. این تیم برای 20، 30 میلیون هوادار است و شاید این کارها باعث شود تا نتیجه تغییر کند.»

قلعه نویی در ادامه به نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا پرداخت: «یادتان بیاید موقعی که تیم ملی قرار بود به جام ملت های آسیا برود دائم آمدند و گفتند ما بازی تدارکاتی انجام ندادیم و رفتند و نتیجه هم نگرفتند حالا که مقابل عراق شکست خوردیم و حذف شدیم این بازی برای ما به یک حماسه ملی تبدیل شده است.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر شما تمام این مسائل برنامه ریزی شده است، گفت: «به مقدسات عالم قسم می خورم اینها همه برنامه ریزی شده است. می نشینند و پلان به پلان این اتفاقات را برنامه ریزی می کنند. کجای دنیا است که تیم شان به عراق می بازد و آن بازی برایشان می شود یک حماسه؟ عراق ضعیف ترین تیم تاریخ خود را داشت و از طرفی ما هم بیشترین هزینه تاریخ تیم ملی را کرده بودیم.»

وی همچنین اذعان داشت: «کی روش که چهار سال است آمده و عملکردش مشخص است. دیگر این 87 درصد برای چیست؟ همانطور که گفتم غلام پیروانی 90 درصد رای آورد اما مطمئن باشید اگر چشم آبی بود و یکسری برنامه ها که کارشنان را بلدند، وی را هم نگه می داشتند.»

سرمربی استقلال در ادامه گفت: «من می گویم اگر قرار است عملکرد کی روش را بررسی کنیم چرا دیگر نظرسنجی می گذاریم؟ عملکرد او که مشخص است. اینکه یک بازیکن تیم ملی بیاید و بگوید سرمربی باشد یا نباشد جالب نیست. از کفاشیان می خواهم هم قرارداد کی روش را شفاف اعلام کند و هم هزینه هایی که برای اردوی تیم در جام ملت های آسیا انجام داده را بگوید.»

قلعه نویی در ادامه عنوان کرد: «معینی یک حرف هایی را می زند که به همه توهین می کند. او می گوید در گذشته نظم و انضباط، جوانگرایی و برنامه در تیم ملی نبوده است. می آید و می گوید در زمان مایلی کهن، دایی و قلعه نویی هیچ اتفاقی در تیم ملی نیفتاده است. مگر می شود مربی ایرانی به تیم کشورش عرق نداشته باشد؟ یادتان می آید همین علی دایی 70 دقیقه مقابل کره با طحال پاره بازی کرد؟ پس خواهشا این حرف ها را نزنید چون به شعور مردم توهین می کنید.»

وی همچنین گفت: «اصلا ما کاری نداریم کی روش را دوست داشته باشید اما حرف هایتان روی عدالت باشد. از معینی این سوال را می پرسم؛ آن زمان که من سرمربی تیم ملی بودم نظم و انضباطی وجود نداشت؟ در زمان من، دایی و مایلی کهن یک مورد را بگویید که بی انضباطی انجام شده است. اینهاست که مرا اذیت می کند.»

وی همچنین اذعان داشت: «کی روش که چهار سال است آمده و عملکردش مشخص است. دیگر این 87 درصد برای چیست؟ همانطور که گفتم غلام پیروانی 90 درصد رای آورد اما مطمئن باشید اگر چشم آبی بود و یکسری برنامه ها که کارشنان را بلدند، وی را هم نگه می داشتند.»

قلعه نویی همچنین گفت: «مردم حق دارند به صحبت های من بخندند زیرا با احساسات شان بازی شده و کسانی که زحمت کشیدند سر کار نیستند. چرا این را نمی گویند که وقتی آقایان پول شان دیر شده بود رفتند از چهار راه استانبول ارز آزاد خریدند و به آقایان دادند تا روی نیمکت بنشینند؟ چرا کسی نگفت که قلعه نویی بعد از یک سال کار در تیم ملی هیچ قراردادی نداشت و با آن شرایط به جام ملت های آسیا رفت؟ ما یک سال در رنکینگ آسیا اول بودیم نمی دانم چرا نبی نمی آید حقایق را بگوید؟ حالا که او از فدراسیون رفته بهتر است بیاید این صحبت ها را بیان کند. ترابیان هم می تواند بیاید صحبت کند. ما یک سال کار کردیم و در رنکینگ اول بودیم اما با اختلافی که در کمیته انتقالی و بین علی آبادی و هاشمی به وجود آمد نزدیک جام ملت ها همه چیز خراب شد.»

سرمربی تیم استقلال گفت: «حالا بند ساعت برای یکسری شده ملی و ما شده ایم خائن؟ به شعور مردم توهین نکنید. من برای این ناراحت هستم که یکسری اهل فن از این صحبت ها بیان می کنند. ارتباط خوبی هم با مایلی کهن ندارم اما مگر در دوران وی تیم ملی جوان نشد مگر نتیجه بدی گرفت؟»

قلعه نویی در پایان تاکید کرد: «متاسفانه آمده اند این مساوی با عراق را مثل زدن 6 گل به کره جلوه داده اند چون میکروفون و قلم دست شان است. به قول پورحیدری آدم می گوید کاش بروند دنبال اینکه قانون کاپیتولاسیون را یک بار دیگر در ایران اجرا کنند زیرا با رفتارهایی که بعد از جام ملت های آسیا انجام دادیم من یاد آن روزها افتادم.»

بخش ورزشی تبیان

منبع :جام نیوز