تبیان، دستیار زندگی
نجمه خدمتی گفت: جهت کسب مدال نقره تیمی بازی های آسیایی اینچئون مسئولان 1.5 سکه به من دادند. در حالی که هم تیمی من 30 سکه دریافت کرده است. این در حالی است که مردم فکر می کنند من 180 سکه دریافت کرده ام.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتفاق عجیب برای بانوی طلایی ایران


 نجمه خدمتی گفت: جهت کسب مدال نقره تیمی بازی‌های آسیایی اینچئون مسئولان 1.5 سکه به من دادند. در حالی که هم‌تیمی من 30 سکه دریافت کرده است. این در حالی است که مردم فکر می‌کنند من 180 سکه دریافت کرده‌ام.

نجمه خدمتی

ملی‌پوش تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای مدال انفرادی که در بازیهای آسیایی اینچئون کسب کردم 150 سکه دریافت کردم. اما برای نقره تیمی که قرار بود 30 سکه بگیریم، تنها یک و نیم سکه گرفتم. مسئولان برای مدال تیمی من ارزشی قائل نشدند. در حالی که مردم فکر می‌کنند من 180 سکه دریافت کرده‌ام. مسئولان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: حدود یک ماه صبح و عصر تمرین داریم و برای اردوی تدارکاتی هانوفر آماده می‌شویم. تمرین‌های صبح‌مان ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 18 پیگیری می‌شود. در اواخر فروردین ماه سال آینده تورنمنت کره جنوبی را پیش رو داریم این مسابقه‌ها جهت کسب سهمیه المپیک است. اگر در این تورنمنت هم مقام نیاوریم 4 فرصت دیگر برای کسب سهمیه المپیک داریم.

خدمتی در رابطه با کمبود فشنگ جهت تمرین‌های خفیف گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود فشنگ مجبوریم تمرین‌هایی خشک داشته باشیم. این در حالی است که حریفان ما در کشورهای دیگر تمرین‌هایشان را با فشنگ پیگیری می‌کنند. تفاوت بین ما و حریفان در مسابقه‌های خفیف زیاد است.

برای مدال انفرادی که در بازیهای آسیایی اینچئون کسب کردم 150 سکه دریافت کردم. اما برای نقره تیمی که قرار بود 30 سکه بگیریم، تنها یک و نیم سکه گرفتم. مسئولان برای مدال تیمی من ارزشی قائل نشدند. در حالی که مردم فکر می‌کنند من 180 سکه دریافت کرده‌ام. مسئولان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند

وی تصریح کرد: خوشبختانه در تمرین‌های بادی مشکلی نداریم و با مسابقه‌هایی که برگزار می‌شود آمادگی لازم را به دست می‌آوریم. در پایان مرحله نهایی مسابقه‌های زمستانی سلاح‌های بادی در بخش جوانان توانستم مقام اول را کسب کنم. کیفیت این مسابقه‌ها بالا بود و تمام ملی‌پوشان تیراندازی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

ملی‌پوش تیراندازی در پایان گفت: در سال آینده تورنمنت‌های زیادی پیش رو داریم که امیدوارم نگاه مسئولان به رشته تیراندازی تغییر کند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا