تبیان، دستیار زندگی
زیع مایکروسافت اعلام کرد که آفیس 2007 آماده ارایه است. مشتریان در کانادا و آمریکا می‌توانند از اول دسامبر آن را دانلود کنند و این یعنی یک روز پس از زمان اعلام شده برای عرضه آن، که هم‌زمان با عرضه سیستم ویندوز ویستا و EXCHANG...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آفیس 2007 آماده توزیع

مایکروسافت اعلام کرد که آفیس 2007 آماده ارایه است. مشتریان در کانادا و آمریکا می‌توانند از اول دسامبر آن را دانلود کنند و این یعنی یک روز پس از زمان اعلام شده برای عرضه آن، که هم‌زمان با عرضه سیستم ویندوز ویستا و EXCHANGE SERVER 2007 در نیویورک خواهد بود.

بنا به گفته سخنگوی مایکروسافت، مشتریان در 13 کشور دیگر دنیا می‌توانند از اوایل دسامبر (اواسط آذر ماه) نسخه آزمایشی 60 روزه رایگان آن را دانلود کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با پرداخت قیمت آن، طی دو ماه نخست آن را فعال کنند. این درحالی است که آفیس 2003 فقط برای کاربران آمریکا و کانادا قابل دانلود بود. البته تا اوایل 2007 این نسخه درفروشگاه‌ها یا به شکل نصب‌شده بر سیستم‌ها قابل خرید خواهد بود.

همانند ویندوز ویستا، آفیس 2007 نیز از طریق شبکه و یا بر روی لوح فشرده، از 30 نوامبر برای اشخاص حقوقی و مشتریان عادی قابل دسترس خواهد بود.

تا به حال بالغ بر 3,5 میلیون نفر نسخه بتا 2 آفیس 2007 را دانلود کرده‌اند که به گفته این شرکت بیشترین تعداد تا به اکنون بوده است. دیگر کاربران نیز از نمونه آزمایشی خود سایت مایکروسافت از طریق جستجوگر اینترنتی استفاده کردند.

آفیس 2007 قابلیت پشتیبانی از اغلب زبان‌های دنیا را دارد و از امكانات بیشتری نسبت به نسخه قبلی آن برخوردار است. به گفته جف رایکس، رییس بخش تجاری مایکروسافت، این نسخه، نسخه کاملی از مجموعه اصلاحات و پیشرفت‌های آفیس در طی یک دهه می‌باشد.

آفیس 2007 در 7 نسخه ارائه خواهد شد. MICROSOFT OFFICE BASIC شامل WORD، EXCEL و OUTLOOK است که فقط به شکل از پیش نصب‏شده بر کامپیوترها و نوت بوک‌ها ارائه می‏شود. نسخه HOME EDITION آن، POWERPOINT و ONENOTE را نیز اضافه خواهد داشت. ONENOTEجایگزین OUTLOOK در نسخه STUDENT & TEACHER است. نسخه اصلی 399 دلار قیمت دارد كه شامل WORD، EXCEL، POWERPOINT و OUTLOOK بوده و به نظر می‏آید كه بیشترین تعداد خریدار خانگی را خواهد داشت.

منبع: همكاران سیستم