تبیان، دستیار زندگی
بیائید همه ی ایده های خود را یک جا ببینید و سپس تغییر دکوراسیون دهید!
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سمیه جولایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر دکوراسیون دیجیتال


بیائید همه ی ایده های خود را یک جا ببینید و سپس تغییر دکوراسیون دهید!

تغییر دکوراسیون دیجیتال

با استفاده از سایت آنلاین شوآف (Showoff)1 )این امکان فراهم است که پیش از هر گونه اقدام برای تغییر دکور خانه، آن را در قالب تصاویر بسازید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید تا به دکور دلخواه خود برسید.
برای استفاده از این نرم افزار، کافی است عکسی از مکان مورد نظر خانه تان را بارگذاری کرده یا یکی از نماهای پیشنهادی نرم افزار را انتخاب کنید. در هر دو صورت، امکان اعمال تغییرات از لحاظ رنگ، مدل، نوع محصول به آسانی در اختیار شماست.


بیش از کار با این نرم افزار، ثبت نام کرده و لینک آن را که به صندوق را یا نامه ی شما ارسال می شود تأیید کنید. در صفحه ی اصلی نرم افزار شوآف، تصاویر نمونه ( Sample Photos) در ستون سمت چپ قرار دارد. در نوار ابزار بالای صفحه، منوهای تصاویر من (My Photos) و سایر منوهایی قرار دارند که در این مقاله، صرفاً با منوی اتاق نشیمن (gathering Room) کار می کنیم: پس بر روی همین گزینه کلیک کنید. نوار ابزار روی تصویر امکان کپی، پاک کردن، زوم ، و حذف تصویر وجود دارد.
دو نوار ابزار دیگر در پایین تصویر مشاهده می کنید نوار اول شامل: کف اتاف (Floor)، رنگ داخلی (interior paint)، اثاثیه داخلی خانه (Indoor Product)، مبلمان (Furniture) سایر ملزومات داخل خانه (مانند گلدان ها، درختچه ها، پرده، کرکره و ... است) (Accessories)؛ نورپردازی (lighting)؛ زندگی در فضای باز (outdoor living).
نوار دوم، انواع امکاناتی که نوار بالایی نشان می دهد را انتخاب کنید. در این نوار ابزار امکانات حرکت (اسکرول) به سمت راست و چپ وجود دارد. با انتخاب هر گزینه از مواردی که تصویر آن را مشاهده کردید شیء مورد نظر بر روی تصویر  قرار می گیرد با حرکت موس، امکان حرکت، تغییر سایز. و حتی چرخش آن را در تصویر وجود دارد.
هنگامی که تغییرات مطلوب را بر روی تصاویر انجام دادید، با انتخاب گزینه ذخیره و اشتراک در انتهای ستون سمت راست (  Shaw &Save   ) آن را ذخیره کرده و با سایر افراد به اشتراک بگذارید.
امکان باز کردن پروژه ی شما با انتخاب گزینه ی (open Project) فراهم شده است.


الان می تونیم باهم امتحان کنیم عکس اتاق نشیمن خود را قرار دهیم و تغییرات دلخواه خود را روی آن انجام دهیم .

تغییر دکوراسیون دیجیتال

من دوست دارم کفپوش اتاق نشیمن را عوض کنم پس با استفاده از نوار ابزارهای پایین عکس، گزینه مورد نظر خودم چه از نظر رنگ و چه از نظر جنس را انتخاب می کنم . من گزینه موکت با رنگ نخودی را انتخاب می کنم.

تغییر دکوراسیون دیجیتال

با استفاده از این نرم افزار می توانم گزینه های مورد نظر برای تغییر جنس و رنگ  دیوار را ببینم و گزینه آجر سه سانتی بودن را برای دیوار اتاق انتخاب کنم.

تغییر دکوراسیون دیجیتال

ما می توانیم حتی رنگ کابینت ها رو نیز عوض کنیم به جای رنگ قهوه ای سوخته ، رنگ کرم را انتخاب کنیم و ببینیم این رنگ، مناسب فضای خانه ی ما هست یا نه.

تغییر دکوراسیون دیجیتال

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تغییرات مورد نظر را در اتاق نشیمن خود انجام دهید و پروژه خود را ذخیره کنید واز آن پرینت بگیرید بادیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و با این طرحی که آماده کرده اید و مورد پسند شماست به اجرای آن در خانه خود بپردازید.

پی نوشت:
www.showoff.com

ترجمه: سمیه جولایی
بخش محیط خانه تبیان

مطالب مرتبط:

رنگ به رنگ

خاطره انگیز ترین اتاق

سبزک ها می توانند معجزه کنند


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.