تبیان، دستیار زندگی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از کسب مقام اول ناحیه یک آموزش و پرورش همدان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای رده دختران خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب مقام اول دختران ناحیه یک آموزش و پرورش همدان در المپیاد ورزشی

کسب مقام اول دختران ناحیه یک آموزش و پرورش همدان در المپیاد ورزشی


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از کسب مقام اول ناحیه یک آموزش و پرورش همدان در المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای رده دختران خبر داد. 


عبدالله جعفری از برگزاری مسابقات ورزشی درون‌مدرسه‌ای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه‌ اول به مناسبت دهه‌ فجر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات که از هشتم بهمن ماه آغاز شده با شرکت 2 هزار دانش‌آموز در قالب 240 تیم ورزشی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری سومین مرحله المپیاد ورزشی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دو مرحله قبلی مسابقات، درون‌مدرسه‌ای بوده و مرحله دوم به صورت نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در قالب شهرستانی برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان تا پایان بهمن در رشته‌های والیبال، شنا، بسکتبال، فوتسال، تنیس‌ روی‌ میز، طناب‌زنی، رشته‌های بومی محلی، دو صحرانوردی و هندبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: این مسابقات هشتم بهمن در رده دختران آغاز شد و تا به امروز ناحیه یک آموزش و پرورش همدان با کسب 16 طلا، 6 نقره و 6 برنز مقام اول را کسب کرده است.

دانش‌آموزان دختر ناحیه 2 با کسب چهار طلا، 12 نقره و چهار برنز مجموعاً با 20 مدال رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی از کسب مقام دومی ناحیه 2 آموزش و پرورش همدان در رده دختران در این مسابقات خبر داد و افزود: دانش‌آموزان دختر ناحیه 2 با کسب چهار طلا، 12 نقره و چهار برنز مجموعاً با 20 مدال رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

جعفری با بیان اینکه امروز این مسابقات در رده دختران به پایان خواهد رسید.، ادامه داد: شهرستان نهاوند نیز با سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز مجموعاً با هشت مدل رتبه سوم را از آن خود کرده است.

وی از شرکت یک‌هزار دانش‌آموز دختر در این مسابقات خبر داد و با اشاره به آغاز رقابت یک‌هزار و 400 دانش‌آموز پسر در مسابقات دو صحرانوردی طی روزهای آتی افزود: این مسابقات با حضور معلمان ورزشی و عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

بخش سفیران تبیان