تبیان، دستیار زندگی
رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار نیست تمام شود. در سال های اخیر دوستداران این دو سوپراستار شاهد رقابت ها آنها با یکدیگر در زمینه های مختلف بودند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو و مسی دست از سر هم برنمی دارند


رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار نیست تمام شود. در سال های اخیر دوستداران این دو سوپراستار شاهد رقابت ها آنها با یکدیگر در زمینه های مختلف بودند.

مسی و رونالدو

رونالدو و مسی اخیرا دوباره وارد کورس رقابت با یکدیگر شده اند و این رقابت بر سر گلزنی است. کریستیانو رونالدو که فصل گذشته به همراه لوئیس سوارز اروگوئه ای کفش طلای فوتبال اروپا را برد در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تا به حال 28 گل به ثمر رسانده است تا بالاتر از هر بازیکن دیگری در اروپا قرار داشته باشد. او هم اکنون با 56 امتیاز در صدر جدول برترین گلزنان اروپا قرار دارد و اصلی ترین شانس برای کسب کفش طلاست، یعنی همان چیزی که فصل پیش هم به دست آورد. اما لیونل مسی رقیب سرسخت رونالدو که در هفته های اخیر اوج گرفته و خوب گل می زند و خوب پاس گل می دهد در رده دوم قرار دارد.

رونالدو و مسی اخیرا دوباره وارد کورس رقابت با یکدیگر شده اند و این رقابت بر سر گلزنی است

او 22 گل با پیراهن بارسلونا در این فصل زده و 44 امتیاز دارد. مسی برای رسیدن به رونالدو کار سختی دارد به خصوص اینکه حالا رونالدو خطر مسی را پشت سر خود احساس می کند و تلاش او این است که با گلزنی های بیشتر از مسی فاصله زیادتری بگیرد. اما مسی که در هفته های اخیر خوب گل می زند در تمام این سال ها نشان داده می تواند غیر ممکن را ممکن کند.


بخش ورزشی تبیان


منبع : جام جم