تبیان، دستیار زندگی
مدیركل دفتر تالیف كتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری از نهایی شدن تولید فیلم آموزشی با موضوع تربیت بدنی و با عنوان ˝وروجک ها˝ خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم، وروجك ها به مدرسه می آید.

فیلم، وروجك ها به مدرسه می آید


مدیركل دفتر تالیف كتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری از نهایی شدن تولید فیلم آموزشی با موضوع تربیت بدنی و با عنوان وروجک ها خبر داد.


محمود امانی طهرانی گفت: مخاطب فیلم آموزشی مزبور دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی هستند كه می توانند در منزل و مدرسه از آن بهره مند شوند.  وی افزود: نگاه دفتر تالیف در حوزه مواد آموزشی فراتر از تك رسانه مكتوب و معطوف به بسته آموزشی است.

امانی طهرانی گفت: نگاه به یادگیری تنها مشمول تدریس مستقیم آن هم با تمسك به كتاب درسی نیست بلكه پشتیبانی نرم افزاری، فایل های صوتی و فیلم های آموزشی بخشی از بسته آموزشی محسوب می شوند.

این فیلم آموزشی وروجك ها نام دارد که به سفارش گروه تربیت بدنی دفتر تالیف كتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری در دو بخش 60 دقیقه ای در سال 1393 تولید شده است و داستان آن از اواسط مهرماه و با ورود آقای ظریف معلم ورزش جوان و پر انرژی به مدرسه آغاز می شود.

مدیركل دفتر تالیف كتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری ادامه داد: این فیلم آموزشی وروجك ها نام دارد که به سفارش گروه تربیت بدنی دفتر تالیف كتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری در دو بخش 60 دقیقه ای در سال 1393 تولید شده است و داستان آن از اواسط مهرماه و با ورود آقای ظریف معلم ورزش جوان و پر انرژی به مدرسه آغاز می شود. امانی گفت: حضور آقای ظریف به همراه دو عروسك بازیگوش به نام های زبل و تپل در مدرسه، اتفاقاتی جالب و شیرین را رقم می زند كه علاوه بر بیشتر علاقه مند نمودن دانش آموزان به موضوع تربیت بدنی، باعث ایجاد شور و نشاطی خاص در فضای مدرسه می شود.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان