تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه کشوری آثار دانش آموزان در خصوص کمپین های محله عاری از دخانیات وسالم زیستن با قلبی سالم در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش وپرورش آغاز به کار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع محله عاری از دخانیات

نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع محله عاری از دخانیات


نمایشگاه کشوری آثار دانش آموزان در خصوص کمپین های محله عاری از دخانیات وسالم زیستن با قلبی سالم  در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش وپرورش آغاز به کار کرد.


مدیرکل امورسلامت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی درحاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: پیش از این نمایشگاه سالم زیستن با قلب سالم در 33 هزار مدرسه ابتدایی درآبان ماه به مدت یک ماه دایر شد تا والدین دانش آموزان از نزدیک با مفاهیمی چون سبد غذایی سالم وتحرک فیزیکی و سالم زیستن آشنا شوند.

شهرام رفیعی فر اظهار داشت: از اولیا نیز دعوت کردیم از این نمایشگاه دیدن کنند تا در حوزه سالم زیستن بیشتر تلاش کنند.

ازآنجا که ما در مدارس مربی سلامت نداریم لذا باید موارد بهداشتی دانش آموزان را از طریق اقداماتی همچون برگزاری نمایشگاه های محله عاری ازدخانیات وسالم زیستن با قلبی سالم افزایش دهیم .

وی ادامه داد: هم چنین نمایشگاه محله عاری از دخانیات نیز ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول را برگزار کردیم که درنهایت حاصل این دو نمایشگاه ارایه 1300 اثر منتخب استانی بود.  وی تصریح کرد: درمجموع پس از بررسی، دویست اثر در نمایشگاه به نمایش در می آید که همه این آثار جایزه دریافت می کنند و12نفر از برگزیدگان نیز به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندریسی وزارت آموزش وپرورش نیز گفت: ازآنجا که ما در مدارس مربی سلامت نداریم لذا باید موارد بهداشتی دانش آموزان را از طریق اقداماتی همچون برگزاری نمایشگاه های محله عاری ازدخانیات وسالم زیستن با قلبی سالم افزایش دهیم .


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان