تبیان، دستیار زندگی
علیرضا منصوریان در تمرین نفت ناهار بازیکنان تیمش را آماده کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشپزی منصوریان برای بازیکنان نفت


- علیرضا منصوریان در تمرین نفت ناهار بازیکنان تیمش را آماده کرد.
منصوریان

سرمربی نفت تهران پس از تمرین تیمش دستکش به دست کرد و برای بازیکنان تیم خود، جوجه کباب درست کرد. منصوریان که تیمش صدرنشین لیگ برتر است، رفاقت نزدیکی با بازیکنان خود دارد. او گفته که در مدت حضورش در نفت تهران، سعی کرده تغذیه بازیکنان خود را کنترل کند چراکه تغذیه خوب، تاثیر زیادی در موفقیت ورزشکاران دارد.

پور علی گنجی: اروپا فصل بعد

مدافع تیم نفت تهران گفت: می خواهم در سکوت پیشرفت کنم و به مدارج خیلی بالاتر از این در فوتبالم برسم.
مرتضی پورعلی گنجی در رابطه با پیشنهاد اروپایی اش که توسط قنبرزاده، مدیرعامل نفت مطرح شده بود،‌ اظهار داشت: چنین پیشنهادی وجود دارد اما دوست ندارم زیاد درباره آن صحبت کنم زیرا فعلا بازیکن نفت هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است. من هر چه که باشگاه و آقای قنبرزاده بگوید را قبول دارم. وقتی ایشان گفته که این پیشنهاد را بررسی می کند، پس حتما این اتفاق رخ داده است. من هم تابع تصمیم باشگاه هستم و هر تصمیمی که برایم بگیرند،‌ از آن پیروی می کنم.
وی در پاسخ به این سوال که این انتقال در صورت نهایی شدن این فصل انجام می شود؟،‌ افزود:‌ الان که دیگر فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و من بازیکن نفت هستم. فعلا تمام تمرکزم روی نفت است و مدیربرنامه هایم با باشگاههایی که خواهان من شده اند،‌ مذاکره می کند تا اگر شرایط فراهم بود برای فصل بعدی این اتفاق رخ دهد.

پورعلی گنجی در پایان گفت: دوستان زیادی از رسانه ها این روزها با من تماس می گیرند اما من تصمیم گرفتم که فعلا زیاد در رسانه ها نباشم. این یک تصمیم شخصی است و هیچ مشکلی هم با کسی ندارم اما می خواهم در سکوت پیشرفت کنم و به مدارج خیلی بالاتر از این در فوتبالم برسم

مدافع نفت تهران درباره عکسی از تمرین دیروز این تیم در حال پختن جوجه کباب منتشر شده بود، تصریح کرد:‌ این اتفاق در تمرین دیروز افتاد. منصوریان با تمام بازیکنان رفیق است و خارج از زمین مسابقه کاملا رابطه دوستانه میان سرمربی و بازیکنان وجود دارد. واقعا افتخار می کنم که شاگرد منصوریان هستم و امیدوارم که زحمات ما در پایان فصل به بار بنشیند.به نظر من این عکس یک دنیا معنی داشت.
پورعلی گنجی در پایان گفت: دوستان زیادی از رسانه ها این روزها با من تماس می گیرند اما من تصمیم گرفتم که فعلا زیاد در رسانه ها نباشم. این یک تصمیم شخصی است و هیچ مشکلی هم با کسی ندارم اما می خواهم در سکوت پیشرفت کنم و به مدارج خیلی بالاتر از این در فوتبالم برسم.

بخش ورزشی تبیان



منبع: کاپ