تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: در حرکتی نمادین 70دانش آموز دوچرخه سوار از محل مدرسه تا گلزار شهدای بادرود را رکاب زده و مزار شهدای معلم را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غبارروبی مزار شهدای معلم توسط دانش‌آموزان دوچرخه‌سوار بادرود

غبارروبی مزار شهدای معلم توسط دانش‌آموزان دوچرخه‌سوار بادرود


رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: در حرکتی نمادین 70دانش‌آموز دوچرخه‌سوار از محل مدرسه تا گلزار شهدای بادرود را رکاب زده و مزار شهدای معلم را غبارروبی و عطر افشانی کردند.


عبدالله امینی  در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دهه توفیقات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این دستاوردهای درخشان باید با برنامه‌ریزی دقیق و هنرمندانه برای دانش‌آموزان و نسل جوان تبیین و تشریح شود.

وی افزود: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر درحرکتی نمادین 70دانش‌آموز دوچرخه‌سوار از محل مدرسه تا گلزار شهدای بادرود را رکاب زده و مزار شهدای معلم را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

رئیس اداره آموزش ‌و پرورش بادرود تصریح کرد: همچنین مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ ، قرائت و مفاهیم با حضور 200 دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی دختران در حسینیه اعظم شهر بادرود برگزار شد.

همچنین مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ ، قرائت و مفاهیم با حضور 200 دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی دختران در حسینیه اعظم شهر بادرود برگزار شد.

وی از اجرای حدود 100 برنامه متنوع از جمله نواختن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه تصاویر انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی همکاران و دانش آموزان، نمایشگاه‌های آثار هنری، جشن انقلاب، مهمانی لاله‌ها، حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری همایش‌ها، جلسات و … در مدارس منطقه بادرود خبر داد.

امینی اضافه کرد: این برنامه‌ها با هدف گرامی‌داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در ایام‌الله دهه فجر در مدارس تابعه برگزار می‌شود.


منبع: خبرگزاری فارس

بخش سفیران تبیان