تبیان، دستیار زندگی
معاون اداره آموزش و پرورش چادگان گفت: 2 هزار دانش آموز از شهرستان چادگان طی دهه فجر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی با همدیگر رقابت می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام 2 هزار دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی چادگان

ثبت نام 2 هزار دانش آموز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی چادگان


معاون اداره آموزش و پرورش چادگان گفت: 2 هزار دانش‌آموز از شهرستان چادگان طی دهه فجر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی با همدیگر رقابت می‌کنند.


بهمن قاسمی گفت: مرحله کتبی مسابقات قرآن در 9 رشته و در دو حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 9 رشته احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، تفسیر قرآن، قرائت، اذان، روخوانی و حفظ برگزار می‌شود.

معاون اداره آموزش‌ و پرورش چادگان تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری 2 هزار نفر از دانش‌آموزان شهرستان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی ثبت‌نام کرده و با هم به رقابت می‌پردازند که در هر پایه آموزشی و در هر رشته یک نفر به مرحله استانی راه می‌یابد.

این مسابقات در 9 رشته احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، تفسیر قرآن، قرائت، اذان، روخوانی و حفظ برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در دو حوزه خواهران و برادران در سالن مدارس فصیحی و شهید نورالله عباسی و مرحله شهرستانی در نمازخانه اداره آموزش‌ و پرورش چادگان برگزار می‌شود.

قاسمی زمان اعلام نتایج مرحله شهرستان را اواخر بهمن‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز در اوایل اسفندماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.


منبع: خبرگزاری فارس

بخش سفیران تبیان