تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 257 اثر دانش آموزی دربخش های مختلف در پژوهشگاه دانش آموزی علامه حلی شهرستان نظرآباد به نمایش گذاشته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

257 دستاورد دانش آموزی در نظرآباد به نمایش گذاشته شد.

257ستاورد دانش آموزی در نظرآباد به نمایش گذاشته شد


 به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 257 اثر دانش آموزی دربخش های مختلف در پژوهشگاه دانش آموزی علامه حلی شهرستان نظرآباد به نمایش گذاشته شد.


سید محمد حسینی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی شهروندان با توانمندی ها و دستاوردهای دانش آموزان در بخش های علمی ، هنری ، ورزشی ، قرآن و نهج البلاغه، صنایع دستی، حرفه های مهارتی، پژوهشی و اختراعات برپا شده است.

وی اظهارکرد: ساخت دستگاه های صنعتی، آزمایشگاهی، کسب رتبه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و پژوهشی توسط دانش آموزان نظرآبادی درمسابقات استانی، کشوری و بین المللی حکایت از توان علمی و خلاقیت آنان دارد.  وی افزود: دانش آموزان با خلق این آثار ثابت کردند که مدرسه سنگر علم آموزی و معرفت دینی و انقلابی برای دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

در بخشی از این نمایشگاه دانش آموزان با تهیه روزنامه دیواری، نقاشی ، انشا نویسی ، مقاله و تصاویر شهدای دانش آموز شهرستان، رویداد انقلاب را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به تصویر کشیده اند.

وی گفت: هر ساله در دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در این شهرستان دایر می شود.

حسینی یادآورشد: در بخشی از این نمایشگاه دانش آموزان با تهیه روزنامه دیواری، نقاشی ، انشا نویسی ، مقاله و تصاویر شهدای دانش آموز شهرستان، رویداد انقلاب را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به تصویر کشیده اند.  این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان