تبیان، دستیار زندگی
علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن در بازی این هفته تیمش گلزنی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی نایمخن با گلزنی علیرضا جهانبخش


علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن در بازی این هفته تیمش گلزنی کرد.

علیرضا جهانبخش

در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول هلند تیم نایمخن که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به مصاف هلموند رفت. نایمخن این دیدار را با نتیجه سه بر یک برد. علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی این تیم در دقیقه 49 گل دوم نایمخن را زد. نایمخن با این برد 56 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

جهانبخش: به جدایی فکر نمی کنم

مهاجم ایرانی تیم نایمخن گفت:نیاز به زمان دارم تا پس از شش،هفته ای که در هلند نبودم به شرایط ایده آل برسم.
علیرضا جهانبخش پس از بازی تیمش مقابل هلموند اسپورت عنوان کرد:از اینکه به باشگاهم برگشتم بسیار خوشحالم.ما فقط به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم.از اینکه پس از پایان جام ملت ها به نایمخن برگشتم و توانستم گل بزنم بسیار خوشحالم.
وی درباره حذف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت های آسیا گفت:شکست مقابل عراق برای ما بسیار غم انگیز بود.ما بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و عملکرد تیم ایران عالی بود.همه فکر می کردند ما  به آسانی به فینال جام ملت های آسیا می رویم و در واقعیت هم استحقاق این مساله را داشتیم.متاسفانه ما در برابر عراق در ضربات پنالتی مغلوب شدیم.نکته مهم این است که ما در جام ملت ها شایستگی هایمان را نشان دادیم.
جهانبخش درباره اینکه آیا دشوار نبود از فضای تیم ملی به باشگاه برگردد تصریح کرد:شرایط میان تیم ملی با باشگاه کاملا متفاوت است.تیم ملی چیز دیگری است.ما در استرالیا در آب و هوای متفاوت  بازی کردیم که از همه نظر با شرایط هلند متفاوت است.نیاز به زمان دارم تا پس از شش،هفته ای که در هلند نبودم به شرایط ایده آل برسم.

علیرضا جهانبخش پس از بازی تیمش مقابل هلموند اسپورت عنوان کرد:از اینکه به باشگاهم برگشتم بسیار خوشحالم.ما فقط به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم.از اینکه پس از پایان جام ملت ها به نایمخن برگشتم و توانستم گل بزنم بسیار خوشحالم

وی درباره گلی که به هلموند اسپورت زد گفت:گل خوبی بود.پس از اینکه بازی 1_1 مساوی شد تمرکز بالایی داشتیم که بتوانیم به پیروزی برسیم.اگر زمان را از دست می دادیم کار سخت می شد.در آن صحنه توپ در سمت راست به من رسید و ناگزیر بودم شوت بزنم.فکر می کنم گل قشنگی بود.خوشحالم این بازی مهم را با برد پشت سرگذاشتیم.
جهانبخش درباره اینکه آیا این گل زیباترین گلی بود که در دوران بازی اش زده بود اظهار داشت:این گل زیبایی بود اما قبلا هم گل های قشنگ دیگری زده بودم.مهم این بود که توانستیم به بازی برگردیم و به پیروزی برسیم.
وی درباره اینکه برنامه آینده اش چیست و آیا قصد جدایی از نایمخن را در تابستان آینده دارد یا نه گفت:برای من هدف مهم این است با نایمخن قهرمان دسته دوم هلند شوم.این فعلا مهم ترین هدف من است که بهترین بازی هایم را برای نایمخن به نمایش بگذارم و به جدایی فکر نمی کنم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: کاپ