تبیان، دستیار زندگی
ران خبر داد: 10 بازیكن و 3 مربی به اسپانیا اعزام می شوند مسابقات ستارگان جهان  درآمدزا نبود برگزاری مسابقات تنیس ستارگان جهان بیش از 150 میلیون تومان هزینه داشت كه به دلیل نوپا بودن و مشكلات مالی هیأت تنیس ، چندان درآمدز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس هیأت تنیس استان تهران خبر داد:

10 بازیكن و 3 مربی به اسپانیا اعزام می شوند

مسابقات ستارگان جهان  درآمدزا نبود

برگزاری مسابقات تنیس ستارگان جهان بیش از 150 میلیون تومان هزینه داشت كه به دلیل نوپا بودن و مشكلات مالی هیأت تنیس ، چندان درآمدزا نبود. رییس هیأت تنیس استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، هدف ازبرگزاری مسابقات تنیس ستارگان را، جذب علاقه مندان و معرفی رشته ورزشی تنیس دانست و افزود: تنیس در حال فراموش شدن بود و با برگزاری دومین دوره مسابقات، این رشته در حال احیا شدن است.

جمشیدی با یادآوری برگزاری مسابقات تنیس در سال گذشته، نتایج آنرا مثبت توصیف و پیش بینی كرد با برگزاری موفق مسابقات ستارگان تنیس كه با حضور بزرگانی چون سانچز ، بورگ و ... انجام شد، بر تعداد علاقه مندان این رشته افزوده شود.

وی با قدردانی از حمایت های ِ كلامی ِ سازمان تربیت بدنی افزود: تمام هزینه های برگزاری مسابقات ، توسط اسپانسرها تأمین شد كه نشان دهنده موفقیت مسؤولان برگزاری مسابقات در جذب اسپانسرها بود.

رئیس هیأت تنیس ، بستن قرارداد با امیلو سانچز را از دستاوردهای این دوره از مسابقات اعلام كرد و گفت : بر اساس این قرارداد ، 10 بازیكن جوان و 3 مربی به مدت یكماه برای تعلیم تنیس حرفه ای به بارسلونا اعزام می شوند. وی تصریح كرد : سرمایه گذاری بزرگانی چون سانچز در تنیس ایران موجب افزایش گرایش خانواده ها و ارتقای سطح كیفی تنیس می شود. جمشیدی با اشاره به نزدیكی زمان برگزاری مسابقات حرفه ای چلنجر ابراز امیدواری كرد: این مسابقات با حمایت مسؤولان و متولیان ورزش ، به نحو مناسبی برگزار شود.

وی گفت: در پی رایزنی های انجام گرفته از سوی هیأت تنیس با سازمان تربیت بدنی ، مشكلات مالی برگزاری مسابقات آتی تنیس رفع خواهد شد.

جمشیدی به قهرمانی آسیا و استقرار كنفدراسیون تنیس در ایران اشاره و بر ایجاد همدلی بین هیأت تنیس و فدراسیون تأكید كرد و اظهار داشت:

مسئولان فدراسیون و هیأت باید تنش ها را كنار گذاشته و با همفكری زمینه های رشد تنیس را در ایران فراهم كنند.

رییس هیأت تنیس تهران ، درمورد روند حركتی ورزش تنیس گفت: با حضور چند ستاره تنیس نمی توان ادعا كرد كه تنیس در حال پیشرفت می باشد، رشد تنیس به تلاش و همكاری مسؤولان نیازمند است. لازمه حرفه ای شدن، بودجه بیشتر و حضور پرثمر بخش خصوصی است.

جمشیدی از استعدادهای جوانان در ورزش تنیس تمجید و بر سرمایه گذاری در بخش جوانان تأكید كرد و افزود : اگر تنیس بازان ایرانی در مسابقات حرفه ای خارج از كشور شركت كنند، روند حرفه ای شدن با سرعت پیش خواهد رفت.

وی در پایان با اشاره به تمركز 85 درصد تنیسی ایران در پایتخت ، بر توجه و نگاه ویژه مسؤولان به گسترش تنیس در تهران تاكید كرد و ابراز امیدواری نمود درتنیس استان ها نیز بیش از پیش سرمایه گذاری انجام شود تا شاهد مدال آوری این رشته در میادین بین المللی باشیم.