تبیان، دستیار زندگی
دکتر محمد شیخ الاسلامی سردبیر سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در یادداشتی با عنوان «برای عاشقان محمد(ص)» دوست داران پیامبر گرامی اسلام را به بهشت بشارت داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنها یک نگاه پیامبر(ص) برای دین و دنیای مان کافی ست

دکتر محمد شیخ الاسلامی

دکتر محمد شیخ الاسلامی سردبیر سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در یادداشتی با عنوان «برای عاشقان محمد(ص)» دوست داران پیامبر گرامی اسلام را به بهشت بشارت داد.

به گزارش روابط عمومی، بخش اعتقادات شیعه موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این یادداشت را به قلم سردبیر منتشر کرده است.

دکتر محمد شیخ الاسلامی در این یادداشت ضمن بازخوانی روایتی از صدر اسلام می نویسد:«این روزها دلمان پر می‌کشد برای پیامبر و قلبمان از خشم نسبت به دشمنان پیامبر پر شده است؛ دلمان می‌سوزد برای بشریت که سکوت کرده تا انسان‌های کم‌خرد نسبت به این شخصیت بی‌نظیر این گونه سخن بگویند....حالا حرف ما این روزها همین است: ای رسول خدا! به خدایی که تو را به پیامبری برگزید و در جای جای قرآنش به این انتخاب خود بالید و افتخار کرد و برای آرامش دل تو سوره نازل کرد و برای دلنگرانی هایت قبله را تغییر داد و برای غصه هایت بشارت های همراهی اش را فرستاد، تمام سرمایه ی ما دوست داشتن شما و اهل بیت شماست و خدا خودش خوب می داند که اگر همه چیزمان را از ما بگیرند حاضر نیستیم عشق به شما و اهل بیتتان را کنار بگذاریم:ما را سری است با تو که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم. ما می دانیم که فریاد عشق ما به شما، چیزی نیست که به عزت شما در عالم بیفزاید یا ابرهای تیره توهین به شما را کنار زند چرا که این خداست که شما را در برابر توهین کنندگان به شما کفایت خواهد کرد که: انا کفیناک المستهزیین... اما این را هم می دانیم که این فریاد، تمام بغض عاشقانه ای است که از ارادت صادقانه ما به شما نشأت گرفته تا در انتهای این صف عاشقان شما، ما را هم با این کلاف کم ارزشمان، جزو عاشقان شما حساب کنند. تمام بضاعت ما در برابر شما همین عشق و فریاد عاشقانه ای است که امروز در برابر این توهین به خشمی شعله ور تبدیل شده: یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضاعه مزجاة فاوف لنا الکیل و تصدق علینا ان الله یجزی المتصدقین / ما عاشقانه شما را خواستیم، بشارت بهشت هم که همان گوشه نگاه شماست؛ از شما... »

گفتنی است سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان ضمن اعلام انزجار از اقدام نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن، مقالات روشنگرانه ای را برای آگاهی کاربران محیط مجازی از دلایل سیاسی این گونه اقدام ها منتشر کرده است.

تنظیم: هومن بهلولی