تبیان، دستیار زندگی
دنیزلی در روز تولدش : من را غافلگیر کردید تمرین صبح دیروز پرسپولیس، بعد از نتیجه ناامیدكننده براى هواداران این تیم مقابل مس و در غیاب تعداد زیادى از نفرات تیم، بسیار آرام و بى سر و صدا انجام شد. استیلى، نورالدین، بادامكى، م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن تولد آقا مصطفی در تمرین پرسپولیس

دنیزلی در روز تولدش : من را غافلگیر کردید


تمرین صبح دیروز پرسپولیس، بعد از نتیجه ناامیدكننده براى هواداران این تیم مقابل مس و در غیاب تعداد زیادى از نفرات تیم، بسیار آرام و بى سر و صدا انجام شد. استیلى، نورالدین، بادامكى، معدنچى، خرسندى، حقیقى و شیث رضایى هر یك به دلایلى در كارگران حاضر نشدند. بادامكى با كسب اجازه از دنیزلى راهى دیار امام رضا شده بود تا تمرین پرسپولیس نصفه و نیمه و از ساعت 10:11 صبح با تأخیر ?? دقیقه اى دنیزلى آغاز شود.

هواداران كم تعداد پرسپولیس در تمرین، در صحبت هایشان نارضایتى خود از سبك بازى مقابل مس را بیان كردند و معتقد بودند، خوش شانس بوده اند كه تیم با یك امتیاز به تهران برگشته است. باقرى زودتر از بقیه و الونگ و نیكبخت با دقایقى تأخیر به همراه سایرین با گرم كردن كار را شروع كردند. تمرین دیروز مطابق تمام جلسات بعد از بازى، به دستور دنیزلى با تمركز بیشتر بر كارهاى بدنى و استقامتى انجام شد.

به این صورت كه استارت هاى سرعتى دور زمین در آغاز، نفس سرخپوشان را گرفت. براى وقفه در كارهاى بدنى، تمرین سپك تاكرا در 2 گروه انجام شد كه حركات آكروباتیك واعظى، باعث سرگرمى تمام حاضران شد.

سپس مجدداً حركات زیگزاگى و عبور جفت پا از موانع و استارت هاى كوتاه و بلند در دستور كار قرار گرفت.

در این تمرینات اولادى از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگى شد كه در ادامه با یخ درمانى از ادامه تمرین منصرف شد. در پایان هم عادت همیشگى فوتبال دستگرمى با كاورهاى سبز و سفید ترك نشد تا تیم سبز 9-4 به پیروزى برسد و گل هاى فراوان فراز فاطمى انگیزه او را براى جدا شدن از نیمكت ثابت كند.سپس بازیکنان بدنهای خود را سرد می کنند تا راهی رختکن شوند

تمرین تمام می شود و این بار بر خلاف همیشه بازیکنان زودتر از همیشه خودشان را به رختکن می رسانند . سرمربی از این رفتار غیر معمول تعجب می کند و برای این که به دلیل این حرکت بازیکنانش برسد صبر می کند تا همه وارد رختکن شوند .حدود 3-4 دقیقه بعد دنیزلی به سمت رختکن حرکت می کند ، صداهایی را می شنود که برایش دور از ذهن اما آشنا می آید : ... تولد ، تولد ، تولدت مبارک ، ....

صورت دنیزلی سرخ تر از قبل شده است و او تازه فهمیده که امروز (دیروز ) روز تولدش است و باشگاه و بازیکنان هم جشن مختصری را برایش تدارک دیده اند .

نیکبخت واحدی برای این که ذوق و سلیقه اش را در تزیین جشن و شادی نشان دهد کفش کتانی قرمز رنگ خود را به جای نوارهای رنگی روی سقف آویزان می کند .خلاصه ربان و برف شادی هم هست که حال و هوای خاصی را به رختکن می دهد .یک کیک بزرگ قرمز رنگ که به شکل توپ والیبال ! هم روی میز قرار داشت .

دنیزلی که چشمانش خیس شده با بغض گفت : یک حقیقت را بگویم ، هر کس روز تولدش خیلی خوشحال است اما برای من تولدم یکی از بدترین روزهای زندگی ام است ، با این حال من از همه شما تشکر می کنم که غافلگیرم کردید .

باور کنید که می خواستم امروز (دیروز ) را تعطیل کنم اما دلم نیامد که در روز تولدم در کنار شما نباشم.حرف های دنیزلی که تمام می شود بازیکنان به سراغ کیک بریده شده می روند .با این که پیش دستی به اندازه کافی نبود اما بازیکنان به خوبی از خودشان پذیرایی کردند .

 فاصله پرسپولیس با صدر نشین بیشتر شد