تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سومین المپیاد دانش‌آموزی دادرس در مدارس خراسان رضوی افتتاح می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین المپیاد دانش‌آموزی دادرس در مدارس خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود.

سومین المپیاد دانش‌آموزی دادرس در مدارس خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود


معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سومین المپیاد دانش‌آموزی دادرس در مدارس خراسان رضوی افتتاح می‌شود.


براتعلی منصوریان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیش از 20 برنامه فرهنگی در مدارس و سایر مجموعه‌های اداری، فرهنگی و آموزشی استان برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: افتتاحیه سومین المپیاد دانش‌آموزی دادرس در مدارس مقطع متوسطه اول، تجلیل از منتخبین طرح میثاق آسمانی در حریم ملائک، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در مدارس، فراخوان دوسالانه معلمان هنرمند، اهدای 40 هزار نسخه کتاب به مدارس فاقد کتابخانه، رونمایی از شبکه هنرمندان آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه عکس لحظه‌های ناب حضور و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری به ویژه نمایشگاه بزرگ من انقلابی‌ام در مشهد از دیگر برنامه‌ها است.

مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی دانش‌آموزان با لحظات شیرین تاریخی انقلاب اسلامی و تلاش همنوعان خود در آن دوران بوده و اینکه این دانش‌آموزان بتوانند ادامه دهنده راه دانش‌آموزان شهید باشند.

منصوریان عنوان کرد: همچنین برگزاری طرح درخت دانایی در 100 مدرسه ابتدایی با همکاری شهرداری و فرهنگسراهای شهرداری، برگزاری جنگ‌‎های شادی با نشاط انقلابی با همکاری شهرداری در مدارس، برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب و رهبری توسط تشکل‌های دانش‌آموزی و شرکت گسترده همه کارکنان، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی دانش‌آموزان با لحظات شیرین تاریخی انقلاب اسلامی و تلاش همنوعان خود در آن دوران بوده و اینکه این دانش‌آموزان بتوانند ادامه دهنده راه دانش‌آموزان شهید باشند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان