تبیان، دستیار زندگی
یه؛ ملی‌پوشان در سومین بازی تداركاتی در برابر «بیكوز» پیروز شدند تیم ملی بسكتبال ایران در سومین بازی تداركاتی خود با نتیجه‌ی 79 بر 64 از سد تیم بیكوز تركیه گذشت. تیم ملی بسكتبال كشورمان كه در حال حاضر برای برگزاری چ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اردوی تیم ملی بسكتبال ایران در تركیه

ملی‌پوشان در سومین بازی تداركاتی در برابر «بیكوز» پیروز شدند


تیم ملی بسكتبال ایران در سومین بازی تداركاتی خود با نتیجه‌ی 79 بر 64 از سد تیم بیكوز تركیه گذشت.

تیم ملی بسكتبال كشورمان كه در حال حاضر برای برگزاری چند دیدار تداركاتی و كسب آمادگی بیشتر در شهر استانبول تركیه حضور دارد عصر روز چهارشنبه به مصاف تیم باشگاهی بیكوز رفت كه در پایان با نتیجه‌ی 79 بر 64 توانست از سد حریف خود عبور كند.

در این بازی كه در سالن اختصاصی شهر بیكوز و در چند كیلومتری استانبول برگزار شد، حامد حدادی، مهدی كامرانی، صمد نیكخواه بهرامی، پویا تاجیك و حامد آفاق از جمله بازیكنانی بودند كه از همان ابتدای بازی سعی داشتند با دفاع پوششی خوب در ضد حملات به گل برسند. در كوارتر اول این بازی مهدی كامرانی به تنهایی بیشترین توپ‌ربایی را داشت و حدادی نیز با چهار دفاع ریباند به بهتر شدن عملكرد تیم كمك بسیاری كرد.

حامد آفاق نیز با دو ریباند حمله، دو پاس گل و یك توپ‌ربایی یكی از امتیازآورترین بازیكنان تیم ملی در كوارتر اول بود، ضمن آن كه نباید از تلاش خوب صمد نیكخواه بهرامی در كسب 10 امتیاز این كوارتر به سادگی گذشت.

كوارتر اول این دیدار 23 بر 12 به سود تیم ملی بسكتبال ایران به پایان رسید در كوارتر دوم مربیان با انجام تغییراتی تیم را روانه‌ی زمین بازی كردند به طوری كه امیر امینی به جای مهدی كامرانی و موسی نبی‌پور به جای حامد حدادی تعویض شدند.

در این كوارتر حامد آفاق عملكرد بسیار خوبی داشت. او با شوت‌های سه امتیازی خود در پایان كوارتر دوم امتیاز تیم ملی ایران را به عدد 45 بر 21 رساند. متاسفانه در نیمه‌ی دوم بازیكنان تا حدودی به خاطر كسب امتیازات نیمه‌ی اول مغرور شدند. همین باعث شد تا در دقایق ابتدایی نیمه‌ی دوم هیچ یك از بازیكنان ما نتوانند توپ را وارد حلقه‌ی حریف كنند و در عوض تیم حریف در این دقایق 15 امتیاز را به نام خود ثبت كرد. كوارتر سوم نیز با نتیجه‌ی 54 بر 43 به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، در كوارتر چهارم دیدار تیم ملی بسكتبال مقابل تیم باشگاهی بیكوز حامد حدادی بار دیگر چهره‌ی برتر این بازی بود و در پایان تیم ملی ایران با نتیجه‌ی 79 بر 64 نتیجه‌ی بازی را به سود خود خاتمه داد.

احسان بایولكن، سرمربی تیم باشگاهی بیكوز تركیه در پایان این دیدار به خبرنگار اعزامی ایسنا به استانبول گفت: تیم ملی محكمی دارید كه در رفت و برگشت‌ها وشوت‌های سه امتیازی عملكرد خوبی دارد تنها مشكل این تیم عدم تمركز كافی در زمان‌هایی از بازی است كه تحت فشار پرس تیم مقابل قرار می‌گیرد در این مواقع تیم شما نیازمند سازماندهی بهتر است و اگر این كار انجام گیرد مطمئنا موفق‌تر خواهید بود.

وی در پایان افزود: ما همواره در سوپر لیگ تركیه جز تیم‌های وسط جدول بوده‌ایم. در سوپر لیگ تركیه یك تیم برای حفظ جایگاه خود باید رقابت‌های بسیار سختی را پشت سر بگذارد به هر حال خوشحالم كه این فرصت دست داد تا ما با تیم ملی ایران یك بازی تداركاتی انجام دهیم.