تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به مناسبت فرار سیدن ایام الله دهه فجر خدمات متنوعی به مخاطبان ارائه خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان به استقبال دهه فجر می‌رود

دهه فجر

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به مناسبت فرار سیدن ایام‌الله دهه فجر خدمات متنوعی به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی، کاربران تبیان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر می‌توانند علاوه بر مطالب سیاسی، در این سایت دهه فجر را از دید اجتماعی، خانوادگی، محیط زندگی، کودک و نوجوان، اقتصاد و دین مورد مطالعه و بررسی قرار دهند.

گفت‌وگوهای جذاب با چهره‌های سیاسی و فرهنگی در برنامه‌های این سایت گنجانده شده و همچنین برجسته شدن ارزش‌های انقلاب، بررسی گسترش خدمات به ملت، بررسی پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی انقلاب در وجوه سیاسی و اجتماعی، پرداخت به اهمیت و جایگاه مسئله خودباروی و همچنین تشریح و به تصویرکشیدن فضای یک شهر در زمان وقوع یک انقلاب برای کاربران، از دیگر موضوعات پرداخته شده در سایت تبیان خواهند بود.

بخش فیلم و انیمیشن تبیان، کلیپ‌های متنوع مستند، نماهنگ، شهدای انقلاب، سخنان امام و ... را ارائه داده و در گنجینه‌های صوتی نیز می‌توان سرودهای انقلابی، تاریخ انقلاب، خاطرات انقلاب، شاخصه‌های انقلاب و کتاب گویا را دانلود کرد.

همچنین گنجینه‌های تصویری، مخاطبان را در دل مراسم برگزار شده در دهه فجر از جمله مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی 22 بهمن خواهد برد و می‌توان پوسترهای متنوع و باکیفیت با موضوع انقلاب اسلامی را از این بخش دریافت کرد.

در راستای افزایش شور و هیجان کاربران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن و استفاده مناسب از جریان ایجاد شده در خصوص عکس‌های سلفی در میان اقشار مختلف جامعه، موسسه تبیان اقدام به طرح‌ریزی مسابقه‌ای با مضمون تصاویر سلفی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصاویر خود با کیفیت بالا و به شکل jpg به آدرس answer@tebyan.com در مسابقه تصاویر سلفی تبیان شرکت کنند.

برگزاری مسابقه طراحی روزنامه دیواری با موضوع ایام‌الله دهه فجر از دیگر خدمات تبیان است که در این مسابقه، کاربران می‌تواند به صورت انفرادی و یا گروهی اقدام به طراحی و ساخت روزنامه دیواری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند بدون در نظر گرفتن سن و مقطع تحصیلی به شکل گروهی و یا انفرادی اقدام به طراحی دستی و یا دیجیتالی (کاردستی و یا فایل دیجیتالی) روزنامه دیواری کرده و در نهایت تصویر با کیفیت و با قابلیت تفکیک‌پذیری بالا آن را به شکل jpg و یا pdf به answer@tebyan.com ارسال کنند.

تنظیم: هومن بهلولی