تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان در روزهای پایانی امسال با حضور دانش‌آموزان مختلف برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان برگزاری می‌شود.

مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان برگزاری می‌شود


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان در روزهای پایانی امسال با حضور دانش‌آموزان مختلف برگزار می‌شود.


سید علی قریشی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و فرزندان جانباز 25 درصد به بالا و افزایش آمادگی آن‌ها برای حضور موفق در آزمون سراسری و ورود به مراکز دانشگاهی و ایجاد شور و نشاط و رقابت علمی، مسابقات علمی برگزار می‌شود.

وی افزود: همه دانش‌آموزان شاهد و فرزندان جانباز 25 درصد به بالا که دارای معدل ممتاز پایه‌های دوم و سوم متوسط رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی هستند، از چهارم بهمن‌ماه 93 می‌توانند برای شرکت در مسابقات علمی، به بنیادهای تابعه استان مراجعه و با دریافت شناسه مربوطه نسبت به ثبت نام در سامانه اینترنتی به آدرس www.Aamoonshahed.ir اقدام کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه، کارنامه آزمون و تعیین حوزه‌های امتحانی در همین سامانه صورت می‌گیرد.

همه دانش‌آموزان شاهد و فرزندان جانباز 25 درصد به بالا که دارای معدل ممتاز پایه‌های دوم و سوم متوسط رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی هستند، از چهارم بهمن‌ماه 93 می‌توانند برای شرکت در مسابقات علمی، به بنیادهای تابعه استان مراجعه و با دریافت شناسه مربوطه نسبت به ثبت نام در سامانه اینترنتی به آدرس www.Aamoonshahed.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مرحله نخست آزمون در تاریخ 14 اسفندماه 93، راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

قریشی گفت: از بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله نخست، افرادی که حائز بالاترین رتبه‌های علمی شوند، برای حضور در رقابت پایانی که در مرداد‌ماه سال 1394 برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آید.


منبع: خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان