تبیان، دستیار زندگی
شید مجید جلا‌لی كه تیمش تا اینجا نتوانسته نتایج رضایت بخشی را كسب كند در هفته نهم میزبان برق شیراز بود. پاس بازی 2 – 0 برده را از دست داد تا با كسب یك امتیاز زمین را ترك كند. چرا؟ پاسی‌ها كه شروع خوبی داشتند توانستند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجید جلالی : داور باید لباس برق را می پوشید


مجید جلا‌لی كه تیمش تا اینجا نتوانسته نتایج رضایت بخشی را كسب كند در هفته نهم میزبان برق شیراز بود. پاس بازی 2 – 0 برده را از دست داد تا با كسب یك امتیاز زمین را ترك كند. چرا؟ پاسی‌ها كه شروع خوبی داشتند توانستند نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسانند اما غافل از این كه ذوالفقارنسب دست آنها را خوانده و وقتی پایان 90 دقیقه نتیجه 2 بر 2 را روی اسكوربورد ورزشگاه می‌بینیم كاملا‌ً متعجب می‌شویم.

از آرامش مجید جلا‌لی در پایان دیدار اصلا‌ً خبری نیست. او متاثر از این كه تیمش در طول بازی 15 موقعیت گل داشت و متاسفانه توپ‌ها درون دروازه حریف نرفتند و به همین علت نتیجه تساوی برای او و شاگردانش پذیرفتنی نیست.< ما با اراده داور دو گل را دریافت كردیم. من قبلا‌ً به دوپینگ هشدار داده بودم. اما حالا‌ با این وضعیت مطمئنم كه داوری خطر بزرگی است كه به فوتبال ما لطمه وارد خواهد كرد. من هرگز نمی‌پذیرم كه قضاوت بی‌طرف بوده باشد. كاملا‌ً مشهود بود كه داوری یكطرفه است. اگر داور بازی لباس برق را می‌پوشید خیالم راحت تر بود زیرا در آن صورت تدابیری برای مهارش اتخاذ میكردیم. این داور بود كه در نیمه دوم همه چیز را به سود برق تمام كردو با سوت‌های بی‌جا و مكررش فوتبال ما را متوقف می‌كرد.من معتقد هستم كه با این قضاوت‌های این چنینی لیگ با آرامشی در پیش نخواهیم داشت.