تبیان، دستیار زندگی
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته نهم از سد ابومسلم عبور کند و با کسب سه امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. شاگردان مرفاوی توانستند با گل دقیقه 40 میثم بائو بر میهمان خود غلبه کنند. در این دیدار که تنها ده هزار نفر از آن دید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال بالاتر از پرسپولیس ، سایپا در صدر


استقلال توانست در آخرین دیدار هفته نهم از سد ابومسلم عبور کند و با کسب سه امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

شاگردان مرفاوی توانستند با گل دقیقه 40 میثم بائو بر میهمان خود غلبه کنند.

در این دیدار که تنها ده هزار نفر از آن دیدن می کردند، تیم استقلال با ترکیبی کاملا متفاوت به میدان آمد. به طوری که در غیاب منصوریان سه اخطاره، محمد نوازی و علی انصاریان نیز نیمکت نشین بودند.

تیم ابومسلم هم در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی نفوذهای عرفان اولروم بارها باعث شد تا دفاع استقلال دچار مشکل شود.

در نیمه دوم هم ابومسلمی ها برای جبران گل خورده پای به زمین گذاشتند و در مقابل استقلال هم برای افزایش تعداد گلهای خود تلاش می کرد.

هر چه از این نیمه می گذشت، فشار ابومسلمی ها بیشتر می شد ولی مهاجمان این تیم علی رغم عبور از دفاع استقلال ضربات آخر را به خوبی نزدند تا در پایان استقلال با همان گل نیمه اول خود به برتری دست پیدا کند.

در دقیقه 88 هم امیرحسین صادقی با خطای شدید بر روی مقدس پور دومین کارت زرد خود را از داور گرفت تا با کارت قرمز از زمین اخراج شود. ضمن اینکه در نیمه اول هم داور میدان دو بار از کارت زرد استفاده کرد که هر دو نصیب بازیکنان مشهدی شد.

اما در سایر دیدار ها پرسپولیس در زمین سفت کرمان متوقف شد تا همچنان در جایگاه سوم جدول قرار گیرد. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس نتوانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

در حساس ترین بازی این هفته تیم فوتبال سایپا با پیروزی 4 بر 2 مقابل سپاهان اصفهان همچنان به عنوان تیم صدرنشین جدول رده بندی رقابت های هفته نهم لیگ برتر به کار خود پایان داد. شاگردان دایی با این برد و کسب 21 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی تحکیم کردند.

استقلال اهواز هم که به دنبال صدرنشینی بود با شکست مقابل پیکان تا رده چهارم جدول پایین آمد. آبی پوشان در زمین پیکانی ها با حساب 3 بر 2 شکست خوردند.

پاس هم با نتیجه 2 - 2 در مقابل شاگردان ذوالفقارنسب متوقف شد و راه آهن هم توانست در شیراز با همین نتیجه از فجر شهید سپاسی یک امتیاز بگیرد.

تیم فوتبال فولاد هم سومین تساوی پیاپی خود را کسب کرد. سرخپوشان اهوازی نتوانستند از پس ملوان انزلی بربیایند و در دیگر دیدار هم ذوب آهن با یک گل صباباتری را شکست داد.

نتایج هفته‌ی هفتم لیگ برتر