تبیان، دستیار زندگی
معاون مجلس و امور استان های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گفت: برای امنیت درگاه ها، دستگاه های مسئول امنیت همکاری لازم را دارند و امنیت این درگاه ها برای انجام کارهای خیر بالاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قمشه:

امنیت درگاه‌های واریز کمک‌های مردمی را افزایش‌ داده‌ایم/ صدقه دادن با موبایل

قمشه

معاون مجلس و امور استان‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گفت: برای امنیت درگاه‌ها، دستگاه‌های مسئول امنیت همکاری لازم را دارند و امنیت این درگاه‌ها برای انجام کارهای خیر بالاست.

منصور قمشه، معاون مجلس و امور استان‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در پاسخ به استفاده از فضای مجازی برای اشاعه حرکت‌های خیر مردمی اظهار کرد: یکی از پایه‌های اصلی کمیته امداد خمینی(ره) و تشکل‌های مردمی، مردم، اعتماد مردم، حضور مردم و اقدامات خیر آنهاست. یکی از اقدامات اخیرمان در حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس، مشارکت وکلای نیکوکار است که توانسته‌ایم این کار را با حضور 3400 وکیل در فضای مجازی انجام دهیم.

وی ادامه داد: تبیان و پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد خمینی(ره) از جمله درگاه‌هایی ست که قرار است در آینده‌ای نزدیک مشاوره رایگان حقوقی را توسط وکلای نیکوکار ارائه دهد؛ ما تلاش می‌کنیم تا با تعریف مشخص یک بهره‌مندی جدی با حضور مردم و به ویژه در امور خیر داشته باشیم، البته باید بسیار دقت کنیم که به حواشی کمتر بپردازیم.

به صورت عمیق وارد فضای مجازی نشده‌ایم

وی بیان کرد: تا کنون به صورت عمیق وارد چنین فضای مجازی نشده‌ایم اما به هرحال مراکز قانونی و رسمی کشور هم می‌توانند مانع از افراد سودجو و سوءاستفاده‌گر در کارهای خیر اینترنتی شوند.

قمشه اظهار کرد: هم‌اکنون صدقه از طریق شبکه‌های موبایل را در دست اجرا داریم. همچنین از طریق سایت کمیته امداد طرح اکرام را اجرا می‌کنیم. اما بطور کلی برای انجام کارهای خیر به دنبال مسابقه و تبلیغات مجازی نیستیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر باید مراقب وضعیت فضای مجازی باشند و هشدارهای لازم را به کاربران بدهند تا در انجام کارهای خیر در دام سوءاستفاده‌گران نیفتند.

قمشه اظهار کرد: برای امنیت درگاه‌ها، دستگاه‌های مسئول امنیت همکاری لازم را دارند و امنیت این درگاه‌ها برای انجام کارهای خیر بالاست. ما از طریق دستگاه‌های مجاز امنیت شبکه‌ها را بالا برده‌ایم.

تنظیم: هومن بهلولی