تبیان، دستیار زندگی
علی دایی در خصوص پیروزی تیمش در مقابل سپاهان می گوید : نیمه اول خوب بودیم و نیمه دوم عالی . سپاهان تیمی نبود که بتواند 90 دقیقه در برابر ما مقاومت کند به خاطر همین شناختی که داشتم از بازیکنان خواستم تا نیمه دوم را هجومی تر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی : سه تعویض کردم مثل طلا

علی دایی در خصوص پیروزی تیمش در مقابل سپاهان می گوید : نیمه اول خوب بودیم و نیمه دوم عالی . سپاهان تیمی نبود که بتواند 90 دقیقه در برابر ما مقاومت کند به خاطر همین شناختی که داشتم از بازیکنان خواستم تا نیمه دوم را هجومی تر آغز کنند .

دایی همچنین افزود : تیم ما بعد از گل صادقی کاملا هوشیارانه بازی کرد و توانست با نتیجه 4 بر 2 پیروز میدان شویم .

دایی در مورد تعویض هایش گفت : سه تعویضی که کردم بصورت مستقیم در بازی تاثیر داشتند ، گل برتری دو بر یک توسط کاظم برجلو جایگزین یزدانی به ثمر رسید ، بعد امیر وزیری که به جای مومن زاده آمده بود گل زد تا بازی با چنین تدابیری به نتیجه برسد .

دایی در مورد بازگشت به تیم ملی گفت که از نمایندگان مجلس کمال تشکر را دارم اما نه به بازگشت و نه به بازی خداحافظی فکر می کنم .

اما دایی سرانجام خودش را نیز تعویض کرد و چه به موقع این کار را انجام داد . بازی 2 بر 3 به سود سایپا دنبال می شد و سپاهان حمله می کرد و دایی خود را بیرون کشید و رجبی را جانشین خود کرد تا جنگ میانه میدان را به سود خود کند تا تنها کسی که دایی را تعویض کند کسی نباشد جز خود علی دایی .

علی دایی : دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم