تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس و مس به تساوی بدون گل رضایت دادند دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صنعت مس کرمان در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر ایران ( جام خلیج فارس ) با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار که به میزبانی تیم مس و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فاصله پرسپولیس با صدرنشین بیشتر شد


پرسپولیس و مس به تساوی بدون گل رضایت دادند

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صنعت مس کرمان در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر ایران ( جام خلیج فارس ) با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که به میزبانی تیم مس و در استادیوم چمن مصنوعی سلیمی کیا برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا سهم هر دو تیم از این بازی یک امتیاز باشد.

شاگردان دنیزلی امیدوار بودند پس از شکست 2 بر یک استقلال در دربی پایتخت با کسب 3 امتیاز این دیدار خود را به سایپای صدرنشین نزدیک سازند. اما قرمزپوشان تهرانی نتوانستند بازی جذابی را در این دیدار به نمایش بگذارند و این دیدار در اکثر دقایق به شکلی کسل کننده دنبال می شد.

مس کرمان که از امتیاز میزبانی سود می برد، صاحب چند موقعیت گل شد که آلوز و میرقربانی این فرصت ها را از دست دادند تا هواداران کرمانی از چشیدن طعم پیروزی مقابل پرسپولیس محروم شوند.

دست نشان: باید پیروز می شدیم

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال مس كرمان معقتد است بازیکنانش توانایی برتری مقابل پرسپولیس را داشتند.

دست نشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس، در جمع خبرنگاران با بیان اینكه مس موقعیت‌ های گل بهتری نسبت به حریف داشت، افزود: " موقعیت‌ های گل پرسپولیس مقابل ما یك به پنج بود و بازیكنان ما با ایجاد موقعیت‌های گل نشان دادند، در بازی ‌ها برنامه داریم. "

وی گفت: " از بازی تیم خود راضی هستم، چون بدون توجه به نبود 6 بازیكن اصلی تمام توان خود را به كار گرفتند. "

دست نشان ادامه داد: " زحمت بازیكنان ما می ‌توانست با پیروزی تمام شود؛ اما اینطور نشد. "

وی تصریح كرد: " از نتیجه راضی نیستم، چون به دلیل موقعیت ‌های بهتری كه داشتیم، باید پیروز می ‌شدیم. "

مربی تیم صنعت مس ادامه داد: " بازیكنان ما توانستند نفوذ پرسپولیس را ببندند و خوب تلاش كنند، اما به دلیل كم تجربگی موقعیت خاص بدست نیاوردند كه امیدواریم این مشكل نیز حل شود. "

دست نشان علت افت حملات این تیم در نیمه دوم را دوندگی زیاد بازیكنان در نیمه اول ذكر كرد و گفت: " در مورد داوری این دیدار نظری ندارم. امیدوارم همه ما یاد بگیریم باید در حوزه خودمان حرف بزنیم. "

این دیدار با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید سلیمی كیا برگزار شد.

 پیروزی پرسپولیس در داربی 61