تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری یادواره شهدا در مدارسی که ۵ تا ۱۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یادواره شهدای دانش آموز در مدارس البرز برگزار می شود.

یادواره شهدای دانش آموز در مدارس البرز برگزار می شود


رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری یادواره شهدا در مدارسی که 5 تا 10 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند خبر داد.


عباس زمانی فر در گفتگو با خبرنگار دانش روز با اعلام این خبر گفت: یادواره شهدای دانش آموزی در مدارسی که بین 5 الی 10 شهید یا بیشتر تقدیم انقلاب اسلامی کرده باشند به صورت یادواره درون مدرسه ای از اول بهمن ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 ادامه دارد افزود: یادواره شهدا در 23 مدرسه استان البرز با نظارت اداره کل و ادارات تابعه برگزار شده و مدارسی که از 10 شهید به بالا دارند برای مراسمات ویژه تر دیده می شوند.

زمانی فر هدف از این یادواره را شهید پژوهی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: برای اولین بار این یادواره به صورت ویژه و به سبک جدید در استان البرز اجرا می شود.

یادواره شهدا در 23 مدرسه استان البرز با نظارت اداره کل و ادارات تابعه برگزار شده و مدارسی که از 10 شهید به بالا دارند برای مراسمات ویژه تر دیده می شوند.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز، مجری و متولی یادواره شهدا در شهرستان ها را بر عهده ادارات شهرستانی و با محوریت کارشناسی شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد و تصریح کرد: این یادواره مدارس کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد را شامل می شود.

زمانی فر تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای دانش آموز همچون شهید پناهی، شهید بهنام محمدی پارسا و شهید حسین فهمیده و نیز تجدید بیعت با رهبری، حفظ روحیه افتخار و سربلندی هشت سال دفاع مقدس و الگو گیری برای نسل جوان را از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد.


منبع: خبرگزاری دانا

بخش سفیران تبیان