تبیان، دستیار زندگی
مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان بر ضرورت توجه به امر مهم آموزش در حوزه روابط عمومی الکترونیک به منظور بسترسازی جهت تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضرورت توجه به آموزش در حوزه روابط عمومی الکترونیک

روابط عمومی

مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان بر ضرورت توجه به امر مهم آموزش در حوزه روابط عمومی الکترونیک به منظور بسترسازی جهت تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مسعود پاکزاد در نشست مشترک با نماینده شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی کشور در استان هرمزگان ضمن بیان این مطلب که بحث آموزش در روابط عمومی در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی و همایش های علمی در این عرصه می تواند شرایط مساعدتری را برای پذیرش این تغییر و ایجاد انگیزه بیشتر در مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی مهیا نماید.

وی ادامه داد: آموزش در حوزه روابط عمومی الکترونیک، سازمان ها را از قید و بند محدودیت های زمانی و مکانی رها ساخته و به توسعه روابط عمومی و در نهایت توسعه کشور و استان کمک خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان هرمزگان گفت: با گسترش ارتباطات الکترونیک و افزایش شبکه های اجتماعی، بدون تردید آموزش در حوزه روابط عمومی الکترونیک از ضرورت های اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

پاکزاد اضافه کرد: برنامه ریزی اصولی و صحیح در این زمینه، بستر مناسبی را برای تحقق دولت الکترونیک فراهم می کند .

مشاور استاندار هرمزگان در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل خاطرنشان کرد: هرچه در این مسیر سرمایه گذاری شود و دوره های آموزشی برگزار شود، روابط عمومی ها قدرتمندتر و توانمند تر خواهند شد، که این خود شرایط دستیابی به دولت و شهروند الکترونیک را سهل تر می نماید.

شایان ذکر است؛ عباس اکبری نماینده شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران در استان هرمزگان نیز در این نشست از برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری هفته روابط عمومی سال 94 سخن به میان آورد و گفت: به منظور برگزاری باشکوه هفته روابط عمومی سال 94 که قرار است 27 اردیبهشت تا 2 خرداد سال آینده برگزار گردد، از تمامی ظرفیت های روابط عمومی در استان در استفاده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حضور مدیران روابط عمومی توانمند در شرکت ها، نهادها، موسسات و دستگاه های اجرایی هرمزگان از توان فکری و عملی همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی به منظور مشارکت در برگزاری و اجرای برنامه های هفته روابط عمومی در استان بهره خواهیم برد.

اکبری نهاد روابط عمومی را به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی در سازمان ها توصیف کرد و افزود: هرچه این رکن مهم با آموزش صحیح و مناسب، بالنده و کارآمد شود، قطعاً در تحولات و پویایی سازمان ها نقش بی بدیلی را ایفا خواهد کرد.

نماینده شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران در استان هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی ها به دلایل مختلف باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی بیش از پیش روش های سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزارهای الکترونیک و ظایف خود را انجام دهند.

وی لازمه گام نهادن در این مسیر را کسب آموزش های تخصصی در حوزه روابط عمومی الکترونیک دانست.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی در همایش روابط عمومی الکترونیک که با حضور فرهیختگان و اساتید برجسته روابط عمومی کشور در 27 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار خواهد شد، قطعا تاثیر بسزایی در نهادینه شدن روابط عمومی الکترونیک خواهد داشت.

تنظیم: هومن بهلولی