تبیان، دستیار زندگی
رییس آموزش و پرورش بوکان گفت: توزیع کتاب های کمک آموزشی بنیاد علوی از سوی دفتر مقام معظم رهبری نقش مهمی در ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب های بنیاد علوی نقش مهمی در ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم دارند.

کتاب های بنیاد علوی نقش مهمی در ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم دارند


رییس آموزش و پرورش بوکان گفت: توزیع کتاب های کمک آموزشی بنیاد علوی از سوی دفتر مقام معظم رهبری نقش مهمی در ارتقای سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم دارند.


احمد رحمانی گفت: در چند سال گذشته با اجرای این طرح خداپسندانه از سوی دفتر مقام معظم رهبری، تعداد زیادی از دانش آموزان بوکانی امکان راهیابی به مراکز علمی و دانشگاه های سراسری را پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: موسسه بنیاد علوی با حفظ کارآمدی و استفاده از روش ها و فناوری های مناسب، پایبندی به ارزش ها و توجه به کرامت انسانها زمینه مشارکت خیرین و تعامل با سایر دستگاهها برای ارتقای سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی محرومان جامعه به ویژه دانش آموزان را فراهم ساخته است.

این کتابها در راستای عنایت خاص مقام معظم رهبری نسبت به ارتقای سطح علمی دانش آموزان و رفع محرومیت فرهنگی از مناطق محروم در میان دانش آموزان مدارس متوسطه مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است .

رحمانی از توزیع چهار هزار و 80 جلد کتاب کمک آموزشی در قالب 102 بسته در میان دانش آموزان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کتابها در راستای عنایت خاص مقام معظم رهبری نسبت به ارتقای سطح علمی دانش آموزان و رفع محرومیت فرهنگی از مناطق محروم در میان دانش آموزان مدارس متوسطه مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است .

وی ارزش این کتاب های کمک آموزشی و کنکور را 820 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی کتاب های اهدایی امسال نسبت به سال گذشته 200 میلیون ریال افزایش یافته است.

بوکان با 43 هزار دانش آموز در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد 850 نفر تحت پوشش بنیاد علوی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری هستند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان