تبیان، دستیار زندگی
یکی از مراجع تقلید قم گفت: آقای پاپ رسما اعلام می کند نباید به مقدسات دیگران توهین کرد و از سوی دیگر نخست وزیر انگلیس می گوید که توهین می کنیم و آنها نشان می دهند که حتی سخن پاپ را قبول ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنایه آیت‌ الله‌ مکارم به نخست‌ وزیر انگلیس


یکی از مراجع تقلید قم گفت: آقای پاپ رسما اعلام می‌کند نباید به مقدسات دیگران توهین کرد و از سوی دیگر نخست وزیر انگلیس می‌گوید که توهین می‌کنیم و آنها نشان می‌دهند که حتی سخن پاپ را قبول ندارند.

مکارم شیرازی

به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه حوزه علمیه خواهران سراسر کشور که در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه غربی‌ها تفسیر غلطی از آزادی زن دارند تصریح کرد: مسئله آزادی زن که از سوی غربی‌ها مطرح می‌شود همانند آزادی بیانی است که از آن دم می‌زنند.

وی تاکید کرد: وقتی که از آنها می‌پرسیم چرا به پیامبر اسلام توهین کردید می‌گویند که این آزادی بیان است؛ در حالی که این توهین خنجر زدن به بیش از یک‌میلیارد مسلمان است.

این مرجع تقلید با اشاره به بیانیه‌ای که صادر کرده است گفت: در این بیانیه اشاره شده است که آقای پاپ رسما اعلام می‌کند نباید به مقدسات دیگران توهین کرد و از سوی دیگر نخست وزیر انگلیس می‌گوید که توهین می‌کنیم و آنها نشان می‌دهند که حتی سخن پاپ را قبول ندارند.

بخش سیاست تبیان


منبع : جهان نیوز