تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از واگذاری این باشگاه به خریدار جدید در اسفندماه سال جدید خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس اسفندماه تحویل خریدار جدید می‌شود


مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از واگذاری این باشگاه به خریدار جدید در اسفندماه سال جدید خبر داد.

پرسپولیس

وی در مورد جلسه در سازمان خصوصی‌سازی گفت: جلسه دو ساعته با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشتیم در پایان این جلسه متوجه شدیم برای واگذاری باشگاه پرسپولیس کار کارشناسی دقیقی انجام شده و آنها مصمم هستند که این باشگاه را واگذار کنند و شخص پوری‌حسینی با قاطعیت به دنبال واگذاری پرسپولیس و استقلال است و برای این واگذاری مکانیزمی دارد.

وی افزود: امروز متوجه شدیم که 20 درصد از سهامی که قرار است در اختیار پیشکسوتان پرسپولیس قرار بگیرد مجانی نیست و آنها باید برای در اختیار گرفتن این سهام پول پرداخت کنند.

عابدینی گفت: البته خریدار سهام باشگاه پرسپولیس باید سهامی را که به پیشکسوتان می‌فروشد به همان قیمتی که از دولت خریده به پیشکسوتان بفروشد و نه گران‌تر. این معنایش آن است که خریدار سهام پرسپولیس می‌تواند بقیه سهام را نیز با قیمت گرانتر بفروشد.

وی افزود: امروز متوجه شدیم که 20 درصد از سهامی که قرار است در اختیار پیشکسوتان پرسپولیس قرار بگیرد مجانی نیست و آنها باید برای در اختیار گرفتن این سهام پول پرداخت کنند

وی با اشاره به شیوه پرداخت مبلغ خرید باشگاه گفت: قرار است که از 290 میلیارد تومان 40 درصد این مبلغ به صورت نقدی پرداخت شود و 60 درصد دیگر در بازه‌های زمانی 6 ماهه به دولت پرداخت شود آنچه مسلم است اینکه خریدار جدید و کسی که در مزایده برنده می‌شود اسفندماه باشگاه پرسپولیس را تحویل خواهد گرفت و باشگاه به این شخص تحویل خواهد شد زیرا 40 درصد از مبلغ پرداخت شده است.

عابدینی در مورد تکلیف بدهی‌های قبلی باشگاه پرسپولیس گفت: خریدار باشگاه پرسپولیس هیچ تعهدی نسبت به بدهی‌های گذشته باشگاه نخواهد داشت و از طرف دولت مدیر تسویه‌ای برای بدهی‌های گذشته تعیین خواهد شد و تکلیف بدهی‌ها مشخص می‌شود. به این ترتیب باید گفت که سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری باشگاه عزم جدی دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس