تبیان، دستیار زندگی
با وجود منتفی شدن حضور برزیلی ها در ایران در سال جاری، شاید رویارویی آنها با تیم ملی فوتسال ایران در تیر ماه ۹۴ محقق شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران - برزیل شاید تیر ماه سال آینده


با وجود منتفی شدن حضور برزیلی‌ها در ایران در سال جاری، شاید رویارویی آنها با تیم ملی فوتسال ایران در تیر ماه 94 محقق شود.

برزیل

یکی از دستاوردهای سفر چند ماه گذشته تیم ملی فوتسال به گرندپریکس برزیل، دیدار عباس ترابیان با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور بود.در این دیدار ترابیان در مورد حضور تیم ملی این کشور در ایران صحبت کرد و در بازگشت شاگردان خسوس از گرندپریکس، برزیلی‌ها موافقت خود را برای برپایی این مسابقه اعلام کردند که در ادامه به دلیل عدم وجود اسپانسر، برگزاری مسابقه در سال جاری منتفی شد.با این وجود بار دیگر بحث حضور برزیلی‌ها در ایران باز شده و رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

ترابیان که در زمان ریاستش بر کمیته فوتسال نیز چند بار این تیم را برای رویارویی با تیم ملی به ایران آورد، در این خصوص به فارس گفت: روز گذشته گفت‌وگویی با هیات امنای گرندپریکس برزیل داشتیم و در مورد برگزاری مسابقات در ماه آگوست صحبت کردیم. یکی دیگر از مواردی که به آن اشاره کردم، حضور تیم ملی فوتسال این کشور در ایران در تایم‌های خالی آنها بود که به نظر می‌رسد می‌توانیم در تیر ماه میزبان آنها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این نیز به دلیل نداشتن اسپانسر، برگزاری این مسابقه لغو شده و آیا این‌بار مشکل اسپانسر برطرف شده است؟ تصریح کرد: این‌بار خودم فعالانه موضوع را پیگیری خواهم کرد و تا حدودی هم می‌توانم این قول را بدهم که شاهد حضور آنها در ایران باشیم.

روز گذشته گفت‌وگویی با هیات امنای گرندپریکس برزیل داشتیم و در مورد برگزاری مسابقات در ماه آگوست صحبت کردیم. یکی دیگر از مواردی که به آن اشاره کردم، حضور تیم ملی فوتسال این کشور در ایران در تایم‌های خالی آنها بود که به نظر می‌رسد می‌توانیم در تیر ماه میزبان آنها باشیم

همچنین عباس ترابیان مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همراه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال میزبان مدیرعامل گروه گلرنگ بودند تا در مورد اسپانسری در همه زمینه‌ها صحبت و گفت‌وگو شود. با توجه به علاقمندی گلرنگ به رویدادهای ورزشی و با توجه به اینکه پیش از این نیز آنها هزینه اعزام خانواده‌های والیبالیست‌ها به اینچئون کره‌جنوبی را تقبل کرده بودند، بعید نیست که گلرنگ هزینه‌های مربوط به حضور تیم ملی برزیل به ایران را برعهده بگیرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس