تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال ۹۳ بیش از ۴۰هزار دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش چشمگیر استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور

افزایش چشمگیر استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور


مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال 93 بیش از 40هزار دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند.


مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دور دوم اردوهای راهیان از 27 دی ماه آغاز شده است، اظهار داشت: دومین مرحله اردوهای راهیان نور تا 27 بهمن ماه برای دانش آموزان دختر از سراسر کشور ادامه دارد و پس از آن اعزام دانش آموزان دختر آغاز خواهد شد..

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که اردوهای راهیان نور  تا 27 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی که همزمان با پایان امتحانات مدارس آغاز شد تا دوماه به طول می انجامد.

اکبر زاده یادآور شد: در مرحله اول اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال 93 بیش از 40هزار دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام شدند که این عدد در مقایسه با اردوهای راهیان نور سال گذشته افزایشی چشمگیر داشته است.


منبع: بی باک نیوز

بخش سفیران تبیان