تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء معادل دانش‌آموزان، اجرای طرح توزیع بسته‌های کمک آموزشی در مدارس قزوین است که نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های ذیربط است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح " توزیع بسته‌های کمک آموزشی" در مدارس قزوین اجرا می‌شود .

طرح  توزیع بسته‌های کمک آموزشی در مدارس قزوین اجرا می‌شود


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء معادل دانش‌آموزان، اجرای طرح "توزیع بسته‌های کمک آموزشی" در مدارس قزوین است که نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های ذیربط است.


سعید پای‌نبرد با اشاره به ارتقاء معدل دانش‌آموزان اظهار داشت: ارتقاء کیفیت معدل دانش‌آموزان از جمله مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش است که در سند تحول بنیادین نیز به این موضوع تاکید ویژه‌ای شده است.

وی بیان کرد: در راستای ارتقاء معدل دانش‌آموزان اقدامات فراوانی از جمله طرح همیار معلم، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، صدور کارنامه ماهانه و غیره در مدارس قزوین اجرا شده است که در این مسیر خانواده‌ها نیز باید مشارکت و همکاری داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء معادل دانش‌آموزان، اجرای طرح "توزیع بسته‌های کمک آموزشی" در مدارس قزوین است که نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های ذیربط است.

در راستای ارتقاء معدل دانش‌آموزان اقدامات فراوانی از جمله طرح همیار معلم، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، صدور کارنامه ماهانه و غیره در مدارس قزوین اجرا شده است که در این مسیر خانواده‌ها نیز باید مشارکت و همکاری داشته باشند.

پای‌نبرد گفت: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آموزش و پرورش است که در زمینه ارتقاء معدل و کیفیت آموزشی در مدارس قزوین نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء عملکرد دبیران در مدارس نیز اقداماتی مانند توانمندسازی دبیران اجرا می‌شود که این اقدام، نیازمند ساماندهی و به‌سازی دبیران و ایجاد ساختار تشکیلاتی در آموزش و پرورش است که باید مورد توچه و تاکید مدیران و مسئولان قرار گیرد.


منبع: خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان