تبیان، دستیار زندگی
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: پژوهش‌سرای دانش آموزی هندیجان برای انجام فعالیت‌های دانش آموزان این شهرستان راه اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پژوهش‌سرای دانش آموزی هندیجان راه اندازی شد.

پژوهش‌سرای دانش آموزی هندیجان راه اندازی شد


 رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: پژوهش‌سرای دانش آموزی هندیجان برای انجام فعالیت‌های دانش آموزان این شهرستان راه اندازی شد.


احمدجعفری نسب در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان هندیجان با تبریک سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اظهارداشت: امیدوارم با تلاش، همدلی و خلاقیت گام‌های مهمی درتمام زمینه‌های رشد علمی درشهرستان هندیجان برداشته شود.

وی بابیان اینکه شورای آموزش وپرورش ازارکان یک مجموعه علمی هر شهرستان است، گفت: هرکسی ازاین اعضا وظایفی دارد ؛ وقتی خوب این وظایف انجام گیرد، آموزش و پرورش تقویت پیدا می‌کند.

فرماندار هندیجان با اشاره به مشکلات موجود در آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با خلاقیت و پیگیری می‌توان کمبودهای موجود راجبران کرد. وی افزود: کارهای بزرگی با حداقل امکانات درآموزش و پرورش هندیجان انجام شده که نیاز است توجه بیشتر درتمام ابعاد علمی درتحصیل دانش آموزان هندیجان به ویژه نقاط محروم مثل روستاهای تابع هندیجان شود.

پژوهش سرای دانش آموزی مرکزی است که به منظور گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان و هدایت استعداد‌ها و رشد خلاقیت‌های آنان با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم تأسیس می‌شود.

وی با بیان اهمیت رشد علمی شهرستان هندیجان بیان کرد: وقتی سطح علمی درشهرستان افزایش پیدا کند صنعت گردشگری، بهداشتی و ورزشی رشد و شکوفا پیدا می‌کند و اقتصاد شهرستان پیشرفت می‌کند.

خسرو حیاتی در ادامه این جلسه اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی برای 30 کلاس درس در هندیجان سیستم گرمایشی تهیه شده و تعداد 41 هزار پاکت شیر پاستوریزه بین دانش اموزان هندیجانی توزیع شده است.

وی افزود: پژوهش سرای دانش آموزی هندیجان برای انجام فعالیت‌های دانش آموزان این شهرستان راه اندازی شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: پژوهش سرای دانش آموزی مرکزی است که به منظور گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان و هدایت استعداد‌ها و رشد خلاقیت‌های آنان با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم تأسیس می‌شود.


منبع: خبرگزاری تسنیم

بخش سفیران تبیان