تبیان، دستیار زندگی
سامانه وبلاگ تبیان، هر ماه به رسم یادبود، هدیه ای ویژه را تقدیم وبلاگ نویس برتر خود می نماید و هم اکنون، وبلاگ برتر آذر ماه را معرفی می کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ برتر آذر ماه

وبلاگ برتر آذر ماه


سامانه وبلاگ تبیان، هر ماه به رسم یادبود، هدیه‌ای ویژه را تقدیم وبلاگ‌نویس برتر خود می‌نماید و هم‌اکنون، وبلاگ برتر آذر ماه را معرفی می‌کنیم.


وبلاگ برتر آذر، ستون دین، خود را اینگونه معرفی کرده است:

نماز، راه انسان شدن، کمال یافتن، بندگی کردن، مسلمان زیستن، خدا را بر خود سرپرست و حاکم دانستن و خدا را خالصانه پرستیدن است. نماز، انس ما با پروردگار ماست، آن را سست نگیریم. نماز، سخن گفتن «بنده» با «خالق» است، آن را دوست بداریم. نماز، غذای روح ماست، فراموشش نکنیم. حضور قلب و توجه، روح و جان نماز ماست. در نماز، خدا را به یاد داشته باشیم. نماز، بازدارنده از فحشا و منکر است، بیشتر از آن بهره بجوییم. نماز، برترین عبادت، مهم‌ترین فریضه و عاشقانه‌ترین نیایش و پرستش یک انسان با معبود خویش است، آن را یکی از اساسی‌ترین «کار»های خود بدانیم. بدون نماز، روح خسته می‌شود، امیدها سست می‌گردد و دل و جان انسـان، بی‌‌نشاط و فرسوده می‌شود.

برای مشاهده وبلاگ تخصصی «ستون دین»، اینجا را کلیک نمایید.

***

از شاخصه‌های قابل ذکر این وبلاگ، می‌توان به جامع بودن موضوعات و به‌روز رسانی مستمر وبلاگ پیرامون فریضه الهی نماز اشاره کرد.

وبلاگ برتر برای دریافت جایزه، به مشاوره وبلاگ (اینجا) مراجعه نماید.


باشگاه کاربران تبیان - سامانه وبلاگ

لینک‌های مرتبط:

برای ورود به صفحه وبلاگ‌های تبیان، اینجا را کلیک کنید.

برای ثبت وبلاگ جدید در تبیان، اینجا را کلیک کنید.

برای عضویت در سایت تبیان، اینجا را کلیک کنید.

برای ارتباط مستقیم با مدیر سامانه وبلاگ در شبکه اجتماعی تبیان، اینجا را کلیک کنید.

در صورتی که می‌خواهید با مشاوره وبلاگ تماس بگیرید، اینجا را کلیک کنید.