تبیان، دستیار زندگی
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر سال ۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور از یکشنبه ۲۱ دی ماه خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر پیام‌نور از 21 دی‌ ماه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ازآغاز ثبت‌نام آزمون دوره کارشناسی‌ارشد فراگیر سال 1394 دانشگاه پیام‌نور از یکشنبه 21 دی‌ ماه خبر داد.

نتایج اولیه کنکور 12 مرداد اعلام می‌شود

به گزارش تسنیم، حسین توکلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد دوره فراگیر سال 1394دانشگاه پیام‌نور طی روزهای آینده، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه 21 دی‌ ماه سال 93 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه 28 دی‌ماه سال 93 پایان می‌پذیرد.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوطه که قبل از آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن نسبت به فراهم نمودن مدارک لازم اقدام و ثبت‌نام در این مورد اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت‌نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود داوطلبان لازم است از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است با پرداخت مبلغ ششصد هزار ریال نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این آزمون در روز جمعه 4 اردیبهشت‌ ماه سال 94 در حوزه‌های امتحانی مشخص شده برگزار می‌شود.


مرکز یادگیری سایت تبیان

همشهری آنلاین