تبیان، دستیار زندگی
شد باشگاه استقلال با تایید قلعه نوعی با " فرید زیك باهلر" وارد مذاكره می شود " فرید زیك باهلر" صبح روز ( جمعه) در جلسه ای با كامران منزوی، معاون امور بین الملل و هاشم ساعدی معاون ورزشی و سخنگوی باشگاه ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی آلمانی به استقلال نزدیك تر شد

باشگاه استقلال با تایید قلعه نوعی با " فرید زیك باهلر" وارد مذاكره می شود


" فرید زیك باهلر" صبح روز ( جمعه) در جلسه ای با كامران منزوی، معاون امور بین الملل و هاشم ساعدی معاون ورزشی و سخنگوی باشگاه استقلال تهران شركت كرد تا امكان حضورش در كادر فنی تیم فوتبال استقلال ، بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) پس از دیدار روز گذشته " باهلر" از تمرین تیم استقلال و گفت و گوی یك ساعته با امیرقلعه نوعی، نشست امروز صبح وی با مسؤولان باشگاه استقلال، زمینه ای را فراهم كرد تا وی از فردا با حضور درتمرینات تیم استقلال، نوع فعالیت كاریش را به اجرا گذارد، تا در صورت تایید امیر قلعه نوعی، باشگاه استقلال برای حفظ وی، رسما وارد مذاكره شود.

هاشم ساعدی، معاون ورزشی و سخنگوی باشگاه استقلال تهران با تأیید این خبر به ایسنا گفت: هنوزهیچ چیزی ازحضور فرید زیك باهلر دركادر فنی استقلال مشخص نیست و همه چیز برای تحقق این مهم به نظر نهایی امیرقلعه نوعی بستگی دارد كه در صورت رضایت وی، باشگاه با این مربی آلمانی به عنوان مربی تمرین دهنده وارد مذاكره خواهد شد، در غیر این صورت سایر گزینه های مد نظر را بررسی خواهیم كرد.

گفتنی است" فرید زیك باهلر" دارای مدرك مربیگریA فیفا و مسلط به دو زبان انگلیسی و آلمانی است و سابقه حضور در تیم جوانان بایرن مونیخ و دوبار قهرمانی آلمان با این تیم و حضور در تیم دسته یك یوگسلاوی و همكاری با باشگاه مونیخ 1860 را در كارنامه اش دارد.