تبیان، دستیار زندگی
سم تجلیل از عدالت بود با گذراندن سلسله مراتب باید به جایگاه خود رسید مراسم تجلیل از منصور مهدیزاده ، دارنده سه مدال طلای كشتی جهان در سالن آكادمی المپیك برگزار شد. به گزارش ایسنا، مهدیزاده در سخنانی اظهار داشت: این مراسم تجلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منصور مهدیزاده:

این مراسم تجلیل از عدالت بود

با گذراندن سلسله مراتب باید به جایگاه خود رسید

مراسم تجلیل از منصور مهدیزاده ، دارنده سه مدال طلای كشتی جهان در سالن آكادمی المپیك برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مهدیزاده در سخنانی اظهار داشت: این مراسم تجلیل از من نبود بلكه تجلیل از عدالت و تمام پیشكسوتان بود. فرصت خدمت همیشه به دست نمی آید و باید آن لحظات را مغتنم شمرد تا بتوانیم  برای سربلندی مملكتمان تلاش كنیم.

قهرمان اسبق جهان در ادامه با تأكید بر امانتداری و حفظ حرمت ها، دشمنی و كینه ورزی را به دور از روح ورزش دانست و افزود: تمامی زحمات ما بر دوش آدم های زحمتكش است كه برای رساندن ما به جایگاه های برتر ، تلاش زیادی از خود نشان می دهند. قهرمانی ، تنها مدال آوردن نیست و برای حفظ ِ حرمت و كسوت باید از خیلی چیزها دوری كنیم تا با گذراندن سلسله مراتب به آنچه كه لیاقت داریم برسیم.

وی درادامه اظهار داشت: باید انضباط جامعه حفظ شود تا عدالت به وجود آید و به بركت عدالت است كه می توانیم زندگی خوب و آرامی داشته باشیم كه همانا نتیجه آن ، داشتن ایرانی سرافراز است.

مهدیزاده خاطر نشان كرد: ورزش یعنی عاشقی و لزوم انجام كار ، داشتن ممارست است. از زمانی كه طالقانی رییس فدراسیون شده است تنها دو سه بار با هم دیدار داشته ایم اما دیدم كه این آقا به همه احترام می گذارد و رعایت پیشكسوتان را می كند. در ِ اتاق طالقانی هیچوقت بسته نیست و به مشكلات مردم رسیدگی می كند.

گفتنی است كه این مراسم برای احقاق حق ضایع شده وی درالمپیك 1964 بود كه نفرات اول و دو جهان را شكست داد و  با نفر سوم مساوی كرد، اما بدون باخت چهارم شد.