تبیان، دستیار زندگی
اگر شما حتی نان شب هم نداشته باشی بخورید، بهتر است از گرسنگی بمیرید تا این که لباستان مارک خاصی نداشته باشد
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من با کلاسم و اروپا رفته


اگر شما حتی نان شب هم نداشته باشی بخورید، بهتر است از گرسنگی بمیرید تا این که لباستان مارک خاصی نداشته باشد

زیبایی

اگر زن هستید یا مرد، اگر چاق هستید و یا لاغر، اگر خیلی زشت هستید و از زیبایی هیچ بهره ای نبردید، اگر همه اندامتان خوب است و فقط شکم خیلی بزرگی دارید انگار که یک هندوانه درسته قورت داده اید، اگر تحصیلات ندارید، اگر پول ندارید، اگر بیکارید و خلاصه اگر تمام مشکلات دنیا را دارید و به مهمانی هم دعوت شده اید، غصه نخورید و ناراحت نباشید، با پوشیدن یک لباس مارک دار گران قیمت، می توانید همه چشم ها را به سوی خود خیره کنید و تازه، چند نفر از جنس مخالف هم تحت تاثیر قرار دهید!!!!

لباس مارک دار، چند وقتی است که به جای لباس های اصیل ایرانی و یا لباس های روزمره، جایگزین شده، خوب انسان باید به روز باشد و با پیشرفت روزگار، او هم پیشرفت کند.

خیلی ها در اینترنت و رسانه های مختلف، مقالات زیادی می دهند که لباس باید به انسان بیاید، جنس و کیفیت خوبی داشته باشد، جوان ها دنبال مارک نباشند و اصالت خودشان را حفظ کنند، پوشیدن مارک های خارجی تبلیغی برای تفکرات خارجی و ضد ایران و اسلام است و هزاران حرف های صد من، یه غاز دیگر!!!!!!! اما از این موضوع غافل هستند که نگاه و سلیقه و نظر مردم چقدر تغییر کرده است.

اگر شما لباس زیبایی خریداری کنید و آن را در یک مجلس بپوشید، اما آن لباس برند خاصی نداشته باشد، شما در نگاه دیگران دارای شخصیت به خصوصی نخواهید بود و کسی با شوق و رغبت حتی جواب سلامتان را هم نخواهد داد!!!!!!

ما به شما توصیه می کنیم که نه تنها در مراسم ها و مهمانی ها، بلکه حتی در کوچه و خیابان ، در خانه، در رختخواب، در پارک و وسط جنگل و در دریا هم از پوشیدن لباس های مارک دار غافل نشوید و شخصیت خودتان را زیر سوال نبرید!!!!!!!

جذابیت هایی که زیر لباس های مارک دار نهفته است

اگر شما حتی نان شب هم نداشته باشی بخورید، بهتر است از گرسنگی بمیرید تا این که لباستان مارک خاصی نداشته باشد، با پوشیدن لباس های مارک دار به دیگران با زبان بی زبانی می گویید که:

من پولدار هستم، یک مرفه بی درد

شوخی نیست، لباس هایی که برند دارد، نسبت به لباس های دیگر خیلی گران هستند و شاید تا چند برابر، قیمت داشته باشند، پس کسی که لباس مارک دار می پوشد، مسلما وضع مادی خوبی دارد.

مدیونید اگر تصور کنید کسی مصداق این جمله باشد که: آفتابه لگن هفت دست ، ولی شام و ناهار هیچی، و باز هم مدیونید اگر تصور کنید که کسی در جیبش شپش ملق می زند، ولی لباسش مارک دار است!!

مدیونید اگر تصور کنید که ممکن است کسی پیدا شود که لباس مارک دار بپوشد، اما مُهر بلیط اتوبوسش که از دُرقوزآباد سفلی به تهران آمده ، هنوز خشک نشده باشد

من با کلاسم و اروپا رفته

خوب مسلما این مارک ها از اروپا و آمریکا و کشورهای خارجی می آید. شما با پوشیدن این لباس هایی که طراحی و تولید این کشورهاست، در ذهن مخاطب این تصور را ایجاد می کنید که ماهی یکبار به سفرهای خارجی می روید و حسابی با کلاسید.

مدیونید اگر تصور کنید که ممکن است کسی پیدا شود که لباس مارک دار بپوشد، اما مُهر بلیط اتوبوسش که از دُرقوزآباد سفلی به تهران آمده ، هنوز خشک نشده باشد!!

من دکتر، مهندسم

تصور جامعه این است که دکتر، مهندس ها در آمد بالایی دارند و خارج هم که می روند، پس کسی که لباس مارک دار می پوشد، از این دو شغل و موقعیت بالای اجتماعی خارج نیست.

کماکان مدیونید اگر فکر کنید که علاف ها، یعنی همان کسانی که شغلی ندارند و عاطل و باطل از صبح تا شب در خیابان ها پرسه می زنند هم، لباس مارک دار می پوشند.

اعتماد به نفس در حد لالیگا

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتم، اگر نقص بزرگی در بدن خود دارید ، با پوشیدن لباس های برنددار آن را کاملا رفع می کنید، علت آن هم کاملا مشخص است، چون تبلیغات این مارک های خارجی ، توسط بازیگران زیبا، خوش اندام، خوش صورت و جوان و معروف انجام می شود و شما با پوشیدن همان لباس ها، می توانید خودتان را در جایگاه همان بازیگرِ همه چیز تمام، احساس و تصور کنید!!

محبوب ترین باشید

خوب متاسفانه همیشه دانش آموزان مرتب و درسخوان و با ادب، محبوب همه بچه های مدرسه و مربیان بودند. شما که استعداد خاصی در مدرسه نتوانستید از خودتان نشان دهید، می توانید تمام عقده ها و حقارت هایی که، مدرسه و جامعه به شما تحمیل کرده است را ، با پوشیدن لباس های مارک دار نابود کنید و محبوب ترین فرد از نگاه اطرافیانتان و جامعه باشید!!!!

 زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.