تبیان، دستیار زندگی
شاید ساعت ها پشت پنجره می ایستاد که آن آقای خوش تیپ از کوچه رد بشود و دوستم آه بکشد و آرزو کند که ای کاش این آقا مرد زندگیش شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیژامه راه راه با یک عرق گیر سوراخ چرک


شاید ساعت ها پشت پنجره می ایستاد که آن آقای خوش تیپ از کوچه رد بشود و دوستم آه بکشد و آرزو کند که ای کاش این آقا مرد زندگیش شود.

پیژامه

داستان از آنجایی شروع شد که یکی از دوستانم، عاشق برادر یکی دیگر از دوستان مشترکمان شده بود که در همسایگیمان زندگی می کردند، تیپ و قیافه فوق العاده آن آقا،مدل موهای سر و صورت، انتخاب ست های رنگی زیبایی برای لباس هایش، کیف و کفش همرنگ، ساعت زیبا، عینک آفتابی شیک و استفاده از عطر های گران قیمت که رایحه آن تا شش محله آن طرف تر هم می رفت، از جمله عواملی بود که دوستم عاشق آن آقا شده بود.

هر چه می گفتیم زندگی که به تیپ و قیافه نیست، مردی و مردانگی که به کیف و کفش مارک دار نیست، ببین اخلاقش چگونه است،آیا رفتارش مناسب است، آیا مردی با ایمان است و هزار نکته دیگر، اما به خرجش نمی رفت که نمی رفت!

شاید ساعت ها پشت پنجره می ایستاد که آن آقای خوش تیپ از کوچه رد بشود و دوستم آه بکشد و آرزو کند که ای کاش این آقا مرد زندگیش شود. روزی از روزها که برای کاری به منزل همسایه مان رفته بودیم و با خواهر آن آقای خوش تیپ صحبت می کردیم ، به یکباره آن آقا که نمی دانست ما در اتاق خواهرش هستیم، وارد اتاق شد، قیافه دوست عاشقم دیدنی بود، زیرا مردی که تصور می کرد از هزار بازیگر خارجی هم خوش تیپ تر است، با یک پیژامه راه راه کثیف و لکه دار و یک عرق گیر رنگ و رو رفته سوراخ، موهای به هم ریخته و نا مرتب در خانه راه می رفت!

پوشش آقایان در خانه

کسانی که درباره پوششان در خانه بی تفاوت و درباره آن بی ملاحظه و بی حوصله هستند، احتمالا همین خصیصه ها را در نوع روابطشان با افراد خانواده هم دارند. بارها درباره نوع پوشش خانم ها مطلب نوشته شده اما کمتر پیش آمده درباره لباس آقایان هم در خانه حرفی به میان بیاید در حالی که آقایان هم باید به پوششان در خانه توجه داشته باشند و سرسری از کنار آن نگذرند. در این مقاله می خواهیم به لباس هایی اشاره کنیم که یک مرد خوش پوش در خانه به آنها نیاز دارد.

لباس ورزشی از جنس نخی

لباس های ورزشی را می توانید به عنوان لباس خانه استفاده کنید ،چرا که اول شیک هستند و دوم راحت بودن آنها، اما نباید لباس ورزشی تان را با لباس خانگی و بر عکس، لباس خانگی را با لباس ورزشی در باشگاه یکی کنید، که از لحاظ بهداشتی کار صحیحی نیست.

توجه داشته باشید که یک مرد خوش پوش، بیشتر باید برای خانمش و فرزندانش خوش پوش باشد تا برای دیگران، استفاده از دمپایی روفرشی و عطر هم می تواند به جذابیت شما در خانه کمک کند، نکته دیگر این که خواهشا به نظافت لباس خانه هم توجه داشته باشید و لباس های لکه دار و سوراخ و پاره را از کمدتان خارج کنید، هر چند که خیلی راحت باشند

 ست های لباس خواب

لباس های خواب که شامل یک شلوار راسته گشاد به همراه یک کت راحت می باشند، بسیار لباس مناسبی در خانه می باشند چون اولا گشاد هستند، جنس نرمی دارند و مدل ها و رنگ های بسیار زیادی از آنها در دسترس است.

زیرپوش آستین دار رنگی و شلوار هم رنگ

لازم نیست خیلی پول خرج کنید تا در خانه مرد خوش تیپی باشید بلکه می توانید با خرید یک زیرپوش رنگی نخی و شلوار هم رنگ با آن، از خود یک مرد مرتب و تمیز بسازید. رنگ های آبی، طوسی تیره و فیلی می توانند انتخاب لباس مناسبی باشند که برای آنها هم می توانید به راحتی شلوار هماهنگ پیدا کنید.

تی شرت ها و شلوارک ها

پوشیدن شلوارک برای جوان ها کار ساده ای به نظر می رسد اما برای کسانی که سن و سالی از آنها گذشته و به این پوشش عادت ندارند، سخت است اما شلوارک هایی که تا زیر زانو هستند، می توانند انتخاب مناسبی برای کسانی که هم می خواهند لباس راحتی در خانه داشته باشند و هم بیش ازحد تیپ جوانانه نزنند، باشد. این شلوارها در رنگ ها و مدل های بسیار مختلفی عرضه می شوند و تنوع آنها دست شما را باز می گذارد تا انتخابی مطابق بودجه و خواسته تان داشته باشید. با این شلوارک ها هم می توانید زیرپوش آستین دار بپوشید و هم تی شرت های گشاد رنگی.

توجه داشته باشید که یک مرد خوش پوش، بیشتر باید برای خانمش و فرزندانش خوش پوش باشد تا برای دیگران، استفاده از دمپایی روفرشی و عطر هم می تواند به جذابیت شما در خانه کمک کند، نکته دیگر این که خواهشا به نظافت لباس خانه هم توجه داشته باشید و لباس های لکه دار و سوراخ و پاره را از کمدتان خارج کنید، هر چند که خیلی راحت باشند.

فرآوری: زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


منبع:نیک صالحی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.