تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نخستین دوره رالی خانوادگی معلولان به همت مجتمع نیکوکاری رعد با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حمایت گروه خودروسازان راین در شهر تهران برگزار شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رالی خانوادگی

با حضور دکتر علی ربیعی رالی خانوادگی معلولان برگزار شد.

مسابقات رالی خانوادگی افراد دارای معلولیت روز جمعه 14 آذر ماه با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

رالی خانوادگی مجتمع رعد

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نخستین دوره رالی خانوادگی معلولان به همت مجتمع نیکوکاری رعد با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حمایت گروه خودروسازان راین در شهر تهران برگزار شد.

در این رقابت ورزشی 99 راننده و نقشه خوان در قالب 45 تیم و خودروی مناسب سازی شده برگزار شد، مسافتی حدود 100 کیلومتر در نقاط مختلف شهر تهران طی و در محل ساختمان خیریه رعد مسابقه خاتمه یافت.

رالی خانوادگی مجتمع رعد

بر پایه این گزارش در رالی خانوادگی افراد دارای معلولیت که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، رانندگان از جاده مخصوص، شهرک اکباتان، اتوبان همت، آبشار شهرک گلستان در منطقه 22، سعادت آباد و قسمتی از شرق تهران عبور کردند.

این مسابقه از ساعت 9 صبح از پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و تا ساعت 13 به پایان رسید.

در این رقابت ورزشی ـ تفریحی تیم مهرداد و فرزاد فراهانی مقام اول، مهری ذاکری و بهمن اشکوریان مقام دوم و راحله عباس زاده، رضا نجفی دلشاد وبهنام و مهر علی حسین پور به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

منبع: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

تنظیم: یگانه داودی