تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان خدمات متنوع دیتا سنتر و فنی را در بیستمین نمایشگاه الکامپ به مخاطبین ارائه خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدمات فنی تبیان در بیستمین دوره نمایشگاه الکامپ

غرفه تبیان در نمایشگاه الکامپ

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان خدمات متنوع دیتا سنتر و فنی را در بیستمین نمایشگاه الکامپ به مخاطبین ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه تبیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، خدمات و سرویس های فنی و مرکز خدمات داده اینترنتی (IDC) خود را عرضه خواهد کرد.

ارائه خدمات میزبانی اختصاصی، میزبانی اشتراکی، سرویس اجاره فضا، سرورهای مجازی و به ویژه عرضه خدمات "رایانش ابری" از جمله خدمات موسسه تبیان در این نمایشگاه می باشد.

تجربیات 12 ساله موسسه تبیان در زمینه تولید نرم افزار های تحت وب نیز باعث شده تا خدماتی همچون: راه اندازی شبکه های اجتماعی، پورتال جامع، کتابخانه دیجیتال، راه اندازی سامانه وبلاگ و ... به بازدیدکنندگان و علاقمندان ارائه شود.

برگزاری سمینارهای تخصصی با محوریت مرکز خدمات داده اینترنتی و رایانش ابری در محل غرفه تبیان، از جمله دیگر خدمات موسسه تبیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ می باشد.

همچنین، موسسه تبیان، شبکه اجتماعی تبیان، سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)، کتابخانه دیجیتالی و همچنین پورتال تبیان را با پنل های مختلف کاربری در سطح بیستمین نمایشگاه الکامپ، در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهد داد.

در طراحی غرفه تبیان در این نمایشگاه نیز سعی شده است تا با بکارگیری عناصری همچون نور و رنگ آمیزی متفاوت و با ایجاد جذابیت بصری مخاطبان از اقشار مختلف را جذب کرده و شعار موسسه تبیان با عنوان «به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید» تحقق یابد.

گفتنی است، غرفه موسسه تبیان در سالن40 محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این موسسه، که در قالب نرم افزارهای تحت وب و  مرکز داده اینترنتی (IDC) می باشد، پذیرای علاقه مندان می باشد.

- غرفه تبیان در نمایشگاه الکامپ به روایت تصویر

روابط عمومی موسسه تبیان