تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند و در برخی موارد می توانند بهترین مشاور برای مدیر مجموعه خود باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند و در برخی موارد می توانند بهترین مشاور برای مدیر مجموعه خود باشند.

به گزارش روابط عمومی، روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان با مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

مریم پوریامنش مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس با اعلام این خبر گفت: دراین دیدار پیرامون دغدغه ها و مشکلات روابط عمومی ها، نظیر عدم اختصاص پست و جایگاه مستقل بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: روابط عمومی‌ها مغز متفکر مجموعه اند و در برخی موارد می توانند بهترین مشاور برای مدیر مجموعه خود باشند.

محمدعلی ایمانی اظهار داشت: یکی از ماموریت های روابط عمومی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان خود که گاهی پرسنل، مدیران ادارات ویا مردم و بدنه اجتماع هستند، می باشد.

وی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اقدامات خوبی در کشور ما انجام شده است و روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی باید به منظور تزریق امید و نشاط در جامعه در راستای انعکاس خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند.

ایمانی گفت: استاندار و مسئولان استانی دید بسیار مثبتی نسبت به طبس دارند. همگرایی امری بسیار ضروری و لازم است. نگرشها اگر با حس همگرایی همراه باشد، تقویت کننده وحدت، همدلی و انسجام خواهد بود و به هیچ وجه نباید درگیر حواشی شد. خوشبختانه شهرستان طبس پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری دارد که در این راستا پیگیریهای خوبی نیز از جانب نماینده و استاندار انجام شده است.

این مقام عالی روابط عمومی استان خراسان جنوبی افزود: در خصوص برخی از مشکلات و مسائل روابط عمومی ها پیگیریهایی انجام شده است که متعاقب آن در برخی موارد، نتایجی نیز حاصل شده است و امیدواریم با گذشت زمان مشکل اختصاص پست و جایگاه مستقل به روابط عمومی ها مرتفع شود که در این راستا حمایت مدیران نیز می تواند راهگشا باشد.

تنظیم: هومن بهلولی