تبیان، دستیار زندگی
رسول خطیبی بازیكن ایرانی تیم فوتبال الامارات گفت: از من برای شركت در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده‌....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت نامه دارم اما دعوت نشدم

رسول خطیبی بازیكن ایرانی تیم فوتبال الامارات گفت: از من برای شركت در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده‌است اما نامم در فهرست ‪50 ‬نفره دعوت‌شدگان وجود ندارد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الامارات در گفتگو با ایرنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: مسئولان مربوطه نباید با اعتبار یك بازیكن این گونه بازی كنند تا به اعتبار او در سطح بین‌المللی لطمه وارد شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باشگاه الامارات پنجشنبه هفته گذشته به هنگام تمرین، من و عنایتی را خواستند و دعوت نامه‌ای كه برای حضور در اردو و شركت در مسابقات تیم ملی برای این باشگاه ارسال شده بود، در اختیارمان قرار دادند.

خطیبی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد كه من و عنایتی جزو ‪50 ‬بازیكن دعوت شده نباشیم باید فوتبال را كنار می‌گذاشتیم. مطمئنا دعوت نشدن ما باید مورد نقد و بررسی كارشناسان قرار بگیرد.

وی اظهارداشت: من و عنایتی بازیهای خوبی در لیگ امارات انجام داده‌ایم و تاكنون هر كدام چهار گل برای تیم خود به ثمر رسانده‌ایم، اما مقصر ما نیستیم كه تیم در انتهای جدول قرار دارد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الامارات افزود: به ما گفته‌اند كه اسامی بازیكنان حاضر در لیگ امارات را فردی كه ‪30 سال از فوتبال ایران دور بوده تایید كرده، در حالی كه من اطمینان دارم كه این فرد حتی یك بازی این بازیكنان را از نزدیك تماشا نكرده است.

وی در خصوص دعوت مجددش و عنایتی به تیم ملی افزود: در این خصوص اطلاعی ندارم و چیزی به ما گفته نشده است.

خطیبی در پایان گفت: ما سرباز تیم ملی هستیم هر موقع بخواهند آماده خدمت هستیم و هر موقع هم نخواهند برای بقیه آرزوی موفقیت می‌كنیم.