تبیان، دستیار زندگی
نی سازمان تربیت بدنی منصوب شد رییس سازمان تربیت بدنی ، طی حكمی مهندس مهدی قدمی را به سمت معاون اداری و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی منصوب كرد. به گزارش ایسنا، در پی بازنشستگی حسن تقدس نژاد ، معاون پیشین اداری و پشتیبانی سازما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون جدید اداری و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی منصوب شد


رییس سازمان تربیت بدنی ، طی حكمی مهندس مهدی قدمی را به سمت معاون اداری و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی منصوب كرد.

به گزارش ایسنا، در پی بازنشستگی حسن تقدس نژاد ، معاون پیشین اداری و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی، مهندس مهرعلیزاده ، مهندس مهدی قدمی را كه پیش از این مدیر كل دفتر برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بود به سمت معاونت اداری و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی منصوب كرد.

مهندس مهرعلیزاده در بخشی از حكم صادره آورده است:" با توجه به اینكه سرمایه های انسانی مهم ترین منبع حركت، تكامل و بقای هر سازمان به شمار می روند و با توجه به ضرورت ساماندهی امور اداری و مالی سازمان انتظار دارم با عنایت به توانمندی و تجارت جنابعالی درعرصه های برنامه ریزی و پشتیبانی نسبت به نوسازی و تحول اداری، توسعه و بهسازی منابع انسانی، استقرار نظام ضابطه مند در امورمالی، توسعه امور رفاهی كاركنان، اصلاح سیستم ها و رویه های اداری ، و مالی و باز مهندسی سازمان با رویكرد سیستمی اهتمام نمایید.

گفتنی است " مهندس مهدی قدمی "  دارای مدرك عالی زبان انگلیسی بوده و در رشته مهندسی عمران ، در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. تحصیلات وی در مقطع فوق لیسانس نیز در رشته برنامه ریزی با گرایش توسعه بوده است. وی از اساتید و داوران رشته ورزشی تكواندو می باشد.